بار دیگر دو طیاره نظامی ناروی به سرحدات روسیه نزدیک شدند

© Sputnik / Aleksander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر طیاره شکاری میگ -29
طیاره شکاری میگ -29 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز کنترل دفاع ملی روسیه خبر داده است که طیاره MiG-29 روسی برای "رهگیری" دو طیاره نظامی قوای هوایی ناروی بر فراز بحیره بارنتس پرواز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گزارش داد که طیاره شکاری MiG-29 روسی برای "رهگیری" دو طیاره قوای هوایی ناروی بر فراز بحیره بارنتس اعزام گردید.

پرواز جنگنده Ту-142МК روسی برفراز دریای بارنتس و ناروی +ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
پرواز جنگنده Ту-142МК روسی برفراز دریای بارنتس و ناروی +ویدیو

در بیانیه مرکز کنترل ملی روسیه آمده است: "در تاریخ 10 سپتامبر، دستگاه های کنترل حریم هوایی روسیه بر روی آبهای نیترال بحیره بارنتس دو هدف هوایی را که به مرز فدراسیون روسیه نزدیک می شدند ، شناسایی کردند. برای شناسایی اهداف هوایی و جلوگیری از نقض سرحدات فدراسیون روسیه  یک طیاره میگ 29 قوای هوایی شمال روسیه  به سوی این دو هدف پرواز کرد".

خاطرنشان می شود که پیلوت روسی اهداف هوایی را به عنوان هواپیمای گزمه پایگاه Orion R-3C و هواپیمای اکتشافی و جنگی رادیویی الکترونیکی Falcon-20 قوای هوایی ناروی را شناسایی کردند.

گفته شده است: "طیاره جنگی روسی طیاره نیروی هوایی ناروی را از بحیره بارنتس تعقیب کرد و پس از دور شدن هواپیمای خارجی از مرز فدراسیون روسیه ، طیاره جنگی روسی به پایگاه خود برگشت. پرواز MiG-29  روسیه کاملا مطابق با قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی انجام شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала