Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد به دنبال شکار انگول کانته از چلسی

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد قصد دارد را پیشنهاد جالبی به چلسی بدهد تا بتواند انگلو کانته را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در حالی قصد انتقال انگلو کانته را دارد که چلسی خواستار 55 میلیون پوند برای ستاره فرانسوی‌اش است زیرا لمپارد قصد دارد پول جمع کند.

آینده هافبک فرانسوی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که تصور می‌شود آبی‌ها در فکر انتقال وی برای به دست آوردن پول بیشتر هستند.

رومان آبراموویچ مالک چلسی تابستان امسال 230 میلیون پوند هزینه کرد تا تیمو ورنر، حکیم زیاش، کای هاورتز و بن چیلول را جذب کند و فروش کانته به کاهش کسری کمک می‌کند.

اکنون به اساس گزارش توتواسپورت در ایتالیا، اوله گونه سولسشیر آماده است تا یک پیشنهاد بلند پروازانه برای جذب این ستاره ارائه دهد.

یونایتد در خط میانی پل پوگبا، برونو فرناندز، اسکات مک تامینی، نمانیا ماتیچ، فِرِد و دونی فن دی بیک را در اختیار دارد.

کانته پس از انعقاد قرارداد جدید در نوامبر 2018 برای سه سال دیگر در استمفوردبریج متعهد است. در این گزارش آمده که چلسی مایل است پیشنهادی فقط 55 میلیون پوندی برای بازیکن 29 ساله‌اش را بپذیرد.

در اوایل تابستان صحبت شد که انتقال به اینترمیلان ممکن است روی دست باشد. آنتونیو کونته "بهترین مرد فوتبال" را از لستر در سال 2016 امضا کرد و جای تعجب نیست که مایل به پیوستن به اینتر باشد.

مشکل اینتر که قصد دارد آرتورو ویدال را از بارسلونا به خدمت بگیرد پول نقد است.

توتوسپورت اضافه می‌کند که باشگاه سن سیرو برای تأمین مالی یک معامله نیاز به فروش اشکرینیار یا مارسلو بروزوویچ دارد. هزینه هر دو بازیکن بین 36 تا 46 میلیون پوند خواهد بود و اینتر امیدوار است سپس چلسی را متقاعد کند که قیمت درخواستی خود را کاهش دهد.

گرچه تصور می‌شود که کانته در غرب لندن خوشحال است و می‌خواهد برای جایگاه خود بجنگد. با این حال اگر فرانک لمپارد موفق شود دکلان رایس جوان سابق آبی‌ها را از وستهام جذب کند او ممکن است جای کانته را بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала