Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رتبه بندی فیفا 21؛ مسی بالاتر از رونالدو در صدر فهرست

© Photo / AP Photo/Dave Thompson, AP Photo/Emilio Morenatti, REUTERS/Massimo Pincaمسی، رونالدو و فن دایک
مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رتبه بندی فیفا 21 اعلام شد که براساس آن لیونل مسی بار دیگر در بالای جدول قرار می‌گیرد و رونالدو را پشت سر گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا و آرجانتین درست بالاتر از کریستیانو رونالدو در بازی ویدیویی فیفا 21، بالاترین امتیاز (93) را کسب کرده است.

این باعث می‌شود که او کمی جلوتر از کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس و پرتگال در امتیاز 92 باشد اگرچه باشگاه او به دلایل مجوز در این بازی به عنوان پیمونت کالچیو ظاهر می‌شود.

روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ که به اعتقاد بسیاری اگر جایزه توپ طلای امسال را به خود اختصاص می‌داد یکی از چهار بازیکنی بود که امتیاز 91 را کسب کرده است.

کوین دی بروین بازیکن منچسترسیتی به علاوه نیمار از پاری‌سن‌ژرمن و یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید همگی دارای امتیاز 91 در فیفا 21 هستند.

ویرجیل فن دیک مدافع لیورپول به علاوه هم تیمی‌هایش محمد صلاح و سادیو مانه 90 امتیاز در این بازی دارند همچنین کیلیان امباپه ستاره PSG و فرانسه را پوشش می‌دهند.

مسی البته همچنین با 94 امتیاز بهترین بازیکن در مسابقات فیفا 20 بود و رونالدو در مکان دوم ایستاد.

لواندوفسکی عملاً جایگزین ادن هازارد شده که دارای امتیاز 91 در فیفا 20 بود اما پس از یک فصل دشوار با رئال مادرید او جایگاهش را از دست داد.

مسی در ویژگی دریبل زدن با امتیاز 95 پیشتاز است در حالی که رونالدو با 93 گلزن برتر است. دی بروین دارای امتیاز عبوری عالی 93 است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала