Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر زانیولو: نیکولو را با رونالدو مقایسه می‌کنند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو نازاریو Russia World Cup France - Argentina
رونالدو نازاریو  Russia World Cup France - Argentina - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکولو زانیولو یکی از با استعدادترین بازیکنان تیم ملی ایتالیا به حساب می‌رود؛ اما مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولو زانیولو دچار مصدومیت شدیدی شده است و به مدت 6 ماه از میادین به دور خواهد بود. پدر او که خود سابقاً بازیکن فوتبال بوده، در این باره صحبت کرد و گفت که مقایسه‌هایی بین پسرش و رونالدوی برزیلی صورت می‌گیرد.

زانیولو که تنها 21 سال دارد، دومین بار است که رباط صلیبی‌اش دچار پارگی می‌شود. این قضیه فوتبال او را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ایگور، پدر این بازیکن، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" نیکولو واقعاً در حال تلاش است، افکاری منفی دارد که کاملاً قابل درک هستند. او فقط 21 سال دارد و به طور طبیعی می ترسد که به روال گذشته خود برنگردد. در آتزوری و باشگاهش خوب کار کرد ، بنابراین فکر می کنم این فقط یک بدشانسی بود. برای یک بار دیگر این اتفاق افتاد و تکل حریف نبود، او فقط احساس کرد که زانویش دچار مشکل شده و متوقف شد."

​رونالدو نازاریو هم در دوران حضورش در اینتر دچار مصدومیت هایی این چنینی می‌شد. پدر زانیولو در این باره گفت:" برخی مقایسه‌هایی بین رونالدو و او انجام می‌دهند، اما نمی توانم به شما بگویم که اشتراکاتی وجود دارد یا نه. من هم نگران هستم، اما بعد از چند روز، مطمئن هستم که نیکولو شور و اشتیاقی را که همیشه داشته است ، دوباره پیدا خواهد کرد. از نظر روانشناسی ، این زمان دشوارتر از ژانویه و مصدومیت قبلی اوست و جنبه ذهنی تفاوت زیادی در روند بهبودی ایجاد می کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала