Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال کوتینیو به لیگ برتر منتفی اعلام شد؛ برازیلی در نیوکمپ می‌ماند

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیا جورابچیان نماینده فیلیپه کوتینیو، پس از صحبت با رونالد کومان انتقال این بازیکن را به لیگ برتر در تابستان جاری رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از استخدام رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، شایعاتی وجود داشت که فیلیپه کوتینیو پس از پایان قرارداد قرضی‌اش با بایرن مونیخ، راهی لیگ برتر خواهد شد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کوتینیو در نیوکمپ ماندنی می‌شود

این بازیکن با چند باشگاه لیگ برتر هم مذاکرات را آغاز کرده بود اما کومان از او خواست تا در بارسلونا بماند زیرا در برنامه‌های او نقش پررنگی خواهد داشت.

کیا جورابچیان نماینده این بازیکن پس از گفت‌و گو با سرمربی جدید بارسلونا، قانع شده است تا موکلش در این باشگاه بماند و انتقال او به لیگ برتر را منتفی اعلام کرد.

 او در این مورد با تاک اسپورت صحبت کرد و گفت:« کوتینیو در بارسلونا می‌ماند زیرا پس از آن‌که کومان به عنوان سرمربی انتخاب شد، به موکلم تماس گرفت و برنامه خود را شرح داد. همین موضوع سبب شد تا او 7 روز زودتر به تمرینات حاضر شود. همه نشانه‌ها به این واقعیت اشاره دارند که سیاست بارسلونا کاملاً تغییر کرده است، بازیکنانی ناراض مانند کوتینیو، عثمان دمبله و آنتوان گریزمن، امسال همه می‌توانند عضو اصلی تیم شوند.»

گفته می‌شود که رییس بارسلونا نیز از کوتینیو حمایت می‌کند و این موضوع نیز سبب ماندن او در باشگاه شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала