Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت علنی زیدان با حضور بیل در رئال

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان همچنان با حضور بیل در رئال مخالف است و از مدیران باشگاه خواسته تا او را هرچه زودتر و در همین تابستان به فروش برسانند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید مدت‌هاست جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داده و سرمربی این تیم هیچ اعتقادی به او ندارد.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
شیاطین سرخ در حال بررسی شرایط خرید گرت بیل

زیدان بارها و بارها به صورت علنی به بیل گفته که جایی در برنامه‌های او ندارد و اگر بماند، شبیه هواداران تماشاگر دیدارها خواهد بود و به او بازی نمی‌رسد.

در همین حال مارکا مدعی شده است که زیدان از مدیران رئال خواسته که دیگر نمی‌تواند بیل را به فهرست ابتدائی هم دعوت کند و بهتر است تا شرایط خروج او را در تابستان مهیا سازند.

زیدان در پُست بیل بازیکنان جوان و آینده‌دار چون رودریگو، وینیسیوس و آسنسیو را دارد و می‌خواهد به آن‌ها بازی‌های بیشتر برسد.

بیل که هیچ پیشنهادی از باشگاه‌های اروپایی ندارد، دستمزد خیلی هنگفت در رئال مادرید دریافت می‌کند و به همین دلیل آماده نیست تا این باشگاه را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала