Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی برای پایین‌کشیدن لیورپول به مسی نیاز داشت

© AP Photo / Joan MonfortНападающий "Барселоны" Лионель Месси, фото из архива
Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنی مورفی ستاره سابق فوتبال انگلیس معتقد است که سیتی برای متوقف کردن لیورپول، به مسی نیار داشت.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً لیونل مسی خواستار جدایی از بارسلونا شده بود و از دو باشگاه سیتی و پی‌اس‌جی به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده می‌شد.

Soccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020  Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match   - اسپوتنیک افغانستان
پایانِ کامل ماجرا؛ مسی به تمرینات برگشت + عکس

مسی اما در تصمیم خود تجدید نظر کرد و طی گفت‌و گویی با گول، از ماندنش در نیوکمپ خبرداد و امروز هم در تمرینات این تیم حاضر شد.

اکثر کارشناسان معتقد بودند که این بازیکن اگر راهی لیگ برتر و باشگاه سیتی شود، زیر نظر پپ گواردیولا همانند بارسلونا خواهد درخشید و افتخارات بزرگی کسب خواهد کرد.

دنی مورفی ستاره سابق فوتبال انگلستان که دوست داشت مسی در سیتی توپ بزند، از ماندن او در بارسلونا متعجب شده و در گفت‌و گویی مدعی شد که سیتیزن‌ها برای پایین‌کشیدن لیورپول به ستاره آرجانتینی بارسلونا نیاز دارد.

او در این مورد به دیلی میل گفت:« فکر می‌کنم یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا در آخر قهرمان این فصل خواهند شد اما باور دارم که عدم پیوستن مسی به سیتی به نفع لیورپول خواهد شد. اگر شرایط همینطور بماند همه چیز به سود این تیم است. حضور مسی در سیتی بازی را کاملا در کورس قهرمانی تغییر می‌داد چون او بهترین بازیکن تاریخ است. سیتی فصل گذشته 9 بار شکست خورد چون نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند. این اتفاق در تیم مسی رخ نمی‌دهد. این که باید برای دیدن مسی در لیگ برتر صبر کنیم ناراحت کننده است. اما هواداران لیورپول خوشحال خواهند شد. من آنها را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانم.»

این در حالی‌ست که مسی می‌تواند در پایان فصل و به صورت آزاد باشگاه بارسلونا را ترک کند و سیتی می‌تواند این بازیکن را راحتی به خدمت بگیرد، البته در صورتی‌که او با این تیم تمدید نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала