Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاخره شماره 1 رئال به کورتوا رسید + عکس

© REUTERS / Sergio PerezThibaut Courtois
Thibaut Courtois - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید در فصل جدید پیراهن شماره 1 این باشگاه را برتن خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیبو کورتوا وقتی در سال 2018، از باشگاه چلسی به رئال مادرید پیوست، شماره 1 این باشگاه را کیلور ناواس برتن می‌کرد و این بازیکن مجبور شد تا پیراهن شماره 13 را برتن کند.

این بازیکن با وجود جدایی ناواس نتوانست تا پیراهن شماره 1 را برتن کند زیرا در آن زمان، پیراهن شماره 13 به نام او در لالیگا به ثبت رسیده بود و شماره 1 به آرئولا دروازه‌بان دوم رئال رسید.

حالا با تایید ویب‌سایت باشگاه رئال مادرید و پس از جدایی آرئولا، پیراهن شماره 1 به کورتوا تعلق گرفت و این دروازه‌بان به آن‌چه حق‌دارش بود رسید.

او پس از این که صاحب پیراهن شماره یک شد، به شدت ابراز شادمانی کرد و  به ویب‌سایت باشگاه در این مورد گفت:« وقتی رئال مادرید از من خواست با شماره 1 بازی کنم، من واقعاً احساس افتخار کردم. پوشیدن شماره 1 پاداش برای جشن گرفتن یک فصل سخت، اما موفق است. این شماره در رئال بسیار به ارزش است و قبل از من بزرگانی چون ایکر کاسیاس، ریکاردو زامورا، بودو ایلگنر و فرانسیسکو بویو برتن کرده اند و این برای من قابل افتخار است. من مانند ایکر، امیدوارم که لحظات عالی را با این شماره 1 تجربه کنم و باعث افتخار خانواده رئال مادرید شوم.»

کورتوا در حالی پیراهن شماره 1 را برتن می‌کند که او در هنگام حضور در باشگاه‌های خنت، اتلتیکومادرید و چلسی پیراهن شماره 13 را برتن می‌کرد و این برای بار نخست است که او پیراهن شماره 1 را خواهد پوشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала