Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز فردا برای یوونتوسی شدن به ایتالیا می‌رود

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد لوییز سوارز ستاره‌ی خط حمله‌ی بلوگرانا به صورت قریب‌الوقوع به جمع شاگردان آندره‌آ پیرلو در یوونتوس اضافه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، لوییز سوارز تنها یک قدم با امضای قرارداد با یوونتوس فاصله دارد و با این تیم توافق کامل دارد.با این حال، او می خواهد پاسپورت ایتالیایی خود را بگیرد تا برای بیانکونری سهمیه غیراروپایی به حساب نیاید.

به نقل از مارکا و رسانه اروگوئه‌ای پُلی‌دپورتیوو، لوییس سوارز روز دوشنبه در سفارت ایتالیا حاضر می شود تا درخواست پاسپورت ایتالیایی کند. پس از حل شدن این موضوع، سوارز با بارسلونا مذاکرات خود را انجام خواهد داد. مهاجم اروگوئه‌ای یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و اگر سال آینده در 60 درصد از بازی ها حاضر باشد، قراردادش به طور خودکار 1 سال دیگر تمدید می شود. بنابراین او می تواند دستمزد دو سال آینده را از بلوگرانا بخواهد.

در سوی مقابل، بارسلونا می خواهد سوارز را با رقم کمی به یوونتوس بفروشد تا این موضوع حل شود. با توجه رابطه خیلی خوب سران یوونتوس و بارسلونا، انتظار می رود دو باشگاه توافق کنند تا سوارز با رقم کمی به تورین برود و البته پاداش های مختلفی مانند قهرمانی در سری آ و لیگ قهرمانان لحاظ شود. انتقال سوارز به یوونتوس می تواند با فرمول انتقال راکیتیچ به سویا عملی شود. در حال حاضر سوارز با یوونتوس کاملا به توافق رسیده است. قرارداد او دو ساله و قابل تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود. انتظار می رود او در یوونتوس سالیانه 10 میلیون یورو دستمزد بگیرد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала