Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: لئو مسی در بارسا می ماند

© AFP 2023 / Lluis GeneЛионель Месси получает награду лучшего игрока месяца от бывшего игрока "Барселоны" Карлеса Пухоля
Лионель Месси получает награду лучшего игрока месяца от бывшего игрока Барселоны Карлеса Пухоля - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی از طریق رسانه "گل" اعلام کرد که یک فصل دیگر در بارسلونا خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از 10 روز تلخی (از 25 آگست گذشته) لیونل مسی کاپیتان بارسا از طریق "گل" رسما اعلام نمود که به دفاع از پیراهن باشگاهی که او دو دهه آنرا به تن کرده ادامه خواهد داد.

امروز مسی در مصاحبه اختصاصی با "Goal" گفت: "من از چیزهایی که از مردم، از روزنامه‌نامه‌ها، از افرادی که بارسلونیسم من را زیر سوال می‌برند شنیدم، اذیت شده‌ام. همچنین به من کمک کرد که ببینم چه کسی وجود دارد و متوجه شدم که افراد بسیار دروغگو وجود دارد. وقتی عشق من به این باشگاه زیر سوال رفت، مرا آزار داد. عشق من به بارسا هرگز تغییر نخواهد کرد. من هرگز از طریق محکمه با باشگاه زندگی‌ام برخورد نمی‌کنم، به همین دلیل قرار است در بارسلونا بمانم."

وی همچنین توضیح می‌دهد كه "من تمام سال این را می‌گفتم" به رییس بارتومئو زیرا "او معتقد بود كه زمان آن فرا رسیده كه كنار برود. او معتقد بود كه این باشگاه به جوانان و افراد جدیدتری نیاز دارد. علاوه بر این به نظر او: "مدت زیادی است که هیچ پروژه‌ای انجام نشده و هیچ چیز وجود ندارد، آنها مشغول شعبده بازی هستند و چاله‌ها را می‌پوشانند."

وی‌به سایت گل گفت: من از شرایط خوشحال نبودم و قصد داشتم باشگاه را ترک کنم، باشگاه به هیچ عنوان این اجازه را به من نداد.
من به دلیل جلوگیری از درگیری قانونی و دادگاه در باشگاه می مانم

ولی مدیریت باشگاه با بارتومئو افتضاح است.

چند ساعت قبل از علنی شدن یادداشت پدر مسی، مسی ویدیویی را ضبط کرده بود که در آن توضیحات خود را درباره اولین قصد جدایی و تغییر عقیده خود ارائه می‌دهد.

البته خورخه مسی نیز پاسخ تباس و لالیگا را خیلی سریع داد و با انتشار بیانیه جدیدی بار دیگر بر حمایتش از بارسا تأکید نمود و بند فسخ 700 میلیون یورویی را پذیرفت.

اکنون ، با توضیحات خود بازیکن همه چیز نشان می‌دهد که موضوع حداقل در کوتاه مدت هدایت می‌شود و رونالد کومان می‌تواند برای فصل 2020/21 روی او حساب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала