Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور رونالدو برابر کرواسیا در هاله ابهام

© REUTERS / Rafael MarchanteCristiano Ronaldo, futbolista portugués
Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین مصدومیت کریستیانو رونالدو به دلیل عفونت پا باعث نگرانی پرتگالی‌ها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پس از ناراحتی به خاطر درد پا از روز چهارشنبه تمرین نکرده و تحت درمان است به همین دلیل حضور او در اولین بازی تیم ملی کشورش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برابر کرواسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پرتگال عصر شنبه میزبان کرواسیا است قبل از این‌که سه شنبه مقابل سویدن خارج از خانه بازی کند و فرناندو سانتوس سرمربی پرتگال اعتراف کرد که انتظار ندارد فوق ستاره‌‌اش بتواند به موقف برای بازی اول در نوامبر به آمادگی کامل برسد.

سانتوس می‌گوید: "من چند تردید دارم. او دوشنبه و سه‌شنبه خیلی خوب تمرین کرد و چهارشنبه با درد پا ظاهر شد. ما نمی‌دانستیم این چیست اما بعد از ناهار پا خیلی سرخ شد. فهمیدیم که این یک آسیب نیست ولی این یک عفونت است و با آنتی بیوتیک مورد حمله قرار گرفت."

او اضافه کرد: "امروز بهتر است توسط متخصص پوست مشاهده شد و ما اکنون انتظار تکامل آن را داریم. من شک دارم که فردا 100 درصد باشد. این نوعی آسیب نیست که بتوانیم بگوییم با دو یا سه روز از بین می‌رود."

رونالدو روز پنجشنبه و جمعه در تمرین شرکت کرد تا بتواند قبل از تعطیلات آخر هفته پایش را بهبود بخشد.

مهاجم یوونتوس در حالی که تعداد گل‌های فعلی‌اش 99 است به دنبال به ثمر رساندن صدمین گل رده ملی‌اش است.

اگر او نتواند به موقع بهبود یابد ممکن است مجبور شود پرتگال اولین دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ ملت‌ها را بدون رونالدو آغاز خواهد کرد.

آندره سیلوا احتمالاً در غیاب رونالدو در خط حمله حاضر خواهد شد اما سانتوس بدون شک امیدوار است که کاپیتان‌اش حداقل برای بازی سویدن در دسترس باشد.

البته از دست دادن هر دو بازی باعث ناراحتی جاه طلبی رونالدو در امر رسیدن به عدد 100 خواهد بود اما هیچ نگرانی بابت از دست دادن بازی افتتاحیه سری آ یوونتوس در 20 سپتامبر برابر سمپدوریا وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала