Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات بیشتر صحبت مسی با "گُل" + ویدیو/عکس

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شش بار برنده توپ طلا پس از حماسه‌ای که به گفته وی "افراد جعلی" زیادی را شناخت به نیوکمپ باز خواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی گفته علی‌رغم تلاش برای جدایی اجباری از بارسلونا در تابستان عشق او به این باشگاه تغییر نخواهد کرد.

مسی می خواست بندی آزادی در قراردادش فعال شود که به او اجازه می‌داد رایگان این باشگاه را ترک کند ولی حالا مسیرش را تغییر داده و آینده‌اش را به بارسلونا متعهد كرده است.

این بازیکن 33 ساله اعتراف کرده بود پس از فصلی که بارسلونا موفق به کسب یک جام نشد ناامید شده و با شکست تحقیرآمیز 8-2 مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان امیدش به پایان رسید.

اگرچه مسی تلاش برای ترک باشگاهی را که 20 سال در آن حضور داشته را انکار نکرد اما اصرار داشت که اکنون او بر سر کار است، نگرش و تعهد وی در این زمینه تغییر نخواهد کرد.

مسی به گل گفت: "من در بارسا ادامه خواهم داد و نگرش من تغییر نخواهد کرد هر چقدر که خواستم بروم. من تمام تلاشم را خواهم کرد. من همیشه می‌خواهم برنده شوم، رقابت پذیر هستم و دوست ندارم چیزی را از دست بدهم. من همیشه بهترین باشگاه، اتاق رختکن را برای خودم می‌خواهم."

جام نگرفتن بارسلونا در حال حاضر به 5 فصل رسیده، رونالد کومان برای کسب بزرگترین جایزه باشگاهی اروپا به میدان خواهد رفت.

فوق ستاره آرجانتینی افزود: "من در آن زمان گفتم كه از ما برای بردن لیگ قهرمانان حمایت نمی‌شود. در حال حاضر من نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. مربی جدید و ایده‌های جدید وجود دارد. این خوب است اما پس از آن باید ببینیم تیم چگونه پاسخ می‌دهد و آیا به ما امکان می‌دهد در سطح بالایی رقابت کنیم. آنچه می‌توانم بگویم این است که من می‌مانم و می‌خواهم بهترین تلاش خود را برای بارسلونا انجام دهم."

مسی اذعان کرد از سوی کسانی که تعهد وی به باشگاهی را که 20 سال است آنرا خانه خوانده زیر سوال می‌برد صدمه دیده هرچند با حمایت نزدیکانش تقویت شد.

او اظهار داشت: "من احساس تنهایی نمی‌کردم. کسانی هستند که همیشه در کنار من بوده‌اند، این برای من کافی است و مرا قوی می‌سازد. اما من از چیزهایی که از مردم، روزنامه‌نگاران، افرادی که تعهد من در بارسلونا را زیر سوال می‌بردند و چیزهایی را می‌شنیدم که فکر می‌کنم لیاقت آنها را ندارم، احساس آزار کردم. همچنین به من کمک کرد تا حقیقت را در مردم ببینم. این دنیای فوتبال بسیار دشوار است و افراد دروغگو زیادی وجود دارند. این اتفاق به من کمک کرد تا بسیاری از افراد دروغگو را تشخیص دهم. وقتی عشقم به این باشگاه زیر سوال رفت، در کشیدم. هر چقدر هم که بروم یا بمانم عشق من به بارسا هرگز تغییر نخواهد کرد.

بعد از اینکه مسی هفته گذشته رسماً قصد خود را برای ترک بارسا اعلام کرد احتمال یک حماسه قانونی زشت وجود داشت.

مسی اضافه نمود: "این‌که آنها فکر کردند که من می‌توانم علیه بارسا محاکمه شوم تا به نفع خودم باشم. من هرگز چنین کاری نمی‌کنم. تکرار می‌کنم، من می‌خواستم بروم و این کاملاً حق من بود زیرا در قرارداد گفته شده بود که می‌توانم آزاد شوم. و اینگونه نیست، من می‌روم و تمام. داشتم می‌رفتم و هزینه زیادی برایم داشت. من می‌خواستم بروم زیرا به این فکر کردم که سال‌های آخر فوتبالم را با خوشبختی زندگی کنم. اخیراً من در این باشگاه خوشبختی پیدا نکردم."

مسی اعتراف کرد که در گذشته شانس ترک بارسا را ​​داشته اما در حالی که پیشنهادات پرسودتر تیم‌های دیگر را رد می‌کرد به کارش در باشگاه ادامه داد. مسی گفت: "من همیشه باشگاه را بیش از هر چیز دیگری قرار می‌دادم. بارها امکان جدایی از بارسا را ​​داشتم. هر ساله می‌توانستم از بارسلونا جدا شوم و درآمد بیشتری کسب کنم. من همیشه می‌گفتم که این خانه من است و همان چیزی است که من احساس می‌کنم. تصمیم گیری در جایی بهتر از اینجا دشوار بود. احساس کردم که نیاز به تغییر و اهداف جدید و چیزهای جدید دارم."

مسی با تعهد خود به هدفش در نیوکمپ که اکنون تأیید شده، با توجه به این‌که بسیاری دیگر نیز در شرایط دشوارتری نسبت به هفته‌های گذشته زندگی می‌کنند، گفت: "طبق معمول من بهترین تلاش خود را خواهم کرد، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای رسیدن به همه اهداف بجنگیم و امیدوارم بتوانم خودم را وقف افرادی کنم که روزهای بدی را سپری کرده‌اند. من امسال اوقات بدی را گذرانده‌ام اما ریاکارانه است که بگویم اگر آن را با افرادی مقایسه کنید که واقعاً اوقات خوبی با ویروس کرونا نداشته‌اند با افرادی که اقوام و چیزهای زیادی را از دست داده‌اند. امیدوارم که بتوانم بهترین تلاش خود را داشته باشم تا بتوانم بهترین‌ها را به کسانی که روزهای بدی دارند اختصاص دهم و ما می‌توانیم یک بار برای همیشه بر آنها غلبه کنیم ویروس و بازگشت به حالت عادی."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала