Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم جدید چلسی: برای رسیدن به قهرمانی هر کاری می‌کنیم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورنر
ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیمو ورنر مهاجم آلمانیِ جدید چلسی می‌گوید تیمش برای قهرمانی عطش زیادی دارد و هرکاری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیمو ورنر، بازیکن 24 ساله و پیشین لایپزیگ که اخیراً به چلسی پیوسته، معتقد است که آنها این فصل تیم‌های قدرتمند جزیره را به چالش خواهند کشید.

ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برای انتخاب بین من و ورنر، لمپارد را به دردسر می‌اندازم
ورنر با تمجید از فرانک لمپارد و شرایط چلسی گفت:«کار با فرانک لمپارد فوق‌‌العاده است. او نه تنها به من، بلکه به کل تیم نشان و توضیح می‌دهد که چه کارهایی می‌توانیم در زمین انجام دهیم و نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنیم. او برنامه‌هایی که برای آینده ‌دارد و اینکه چطور می‌خواهیم با تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و لیورپول رقابت کنیم را تشریح می‌کند. چلسی باشگاه بزرگی است و فکر می‌کنم با تیمی که ما داریم می‌توانیم به سطحی بالاتر برسیم.»
مهاجم جدید آبی‌های لندن در ادامه اظهار داشت:«ما بازیکنان خوبی داریم و لمپارد برای نشان دادن راه درست و کمک به پیشرفت ما اینجاست. ما روی تاکتیک‌های مختلف و آمادگی جسمانی خود کار می‌کنیم و آماده شروع فصل جدید هستیم. می‌دانیم که برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باید با تیم‌های قدرتمندی رقابت کنیم اما مطمئن باشید فصل آینده تمامی آنها را با شکست بدرقه خواهیم کرد. رقابت با تیم‌های بزرگی مثل منچسترسیتی و لیورپول می‌تواند راه ما را برای رسیدن به جام هموار‌تر کند.»

بازیکن تیم ملی آلمان با قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند از لایپزیگ به چلسی پیوست. او 5 سال با آبی پوشان قرارداد دارد و دستمزد هفتگی 170 هزار پوند دریافت می‌کند. ورنر تا به حال از حضورش در این تیم لذت برده و موفق شد در اولین بازی با پیراهن چلسی در دیدار دوستانه برابر برایتون که روز شنبه برگزار شده و با تساوی 1 - 1 به پایان رسید، تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کند. تجربه این بازیکن 24 ساله در کار با لمپارد تا به حال بسیار مثبت بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала