Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم مهم مسی با پدرش پس از ملاقات با بارتومئو

© AP Photo / Manu Fernandez FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017
FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه مسی پس از ملاقات با رئیس بارسا وارد گفتگو با پسرش شد. حالا مسی و پدرش در مورد رفتن یا ماندن تصمیم می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی و پدرش خورخه این پنجشنبه و یک روز پس از جلسه با مدیران بارسا گفتگو کردند. این دو نفر باید تصمیمی بگیرند که می‌تواند براساس آن اعجوبه آرجانتینی یک سال دیگر در بارسلونا بماند.

پایان رویکرد؟

به گزارش روزنامه‌های موندو دپورتیوو و اسپورت، لیونل مسی و پدرش خورخه امروز با هم دیدار کردند تا تصمیم بگیرند.

این بحث احتمالاً به فوتبالیست آرجانتینی این امکان را می‌داد تا فردای مصاحبه پدرش، برادرش، وکیلش و مدیریت باشگاه کاتالونیا احتمالات خود را در مورد امتناع از اجازه جدایی آزاد یا انتقال به کمتر از 700 میلیون یورو (مبلغ بند آزادی) ارزیابی کند.

 

مسی دیگر ماندن را استثنا نمی‌کند

تحت قرارداد تا جون 2021، لیونل مسی سرانجام می‌تواند تصمیم بگیرد که یک فصل باشگاهی را با باشگاه تمرینی خود به پایان برساند. این در هر صورت روندی است که مطبوعات آرجانتین به آن اشاره کردند.

از زمان اطلاع مسی در مورد جدایی‌اش از بارسا هنوز چیزی را در این مورد علنی صحبت نکرده و پدرش خورخه نیز فقط پنهانی اعتراف كرد كه پسرش ممكن است بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала