Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهم‌ترین بازی‌های سپتامبر + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ماه سپتامبر 2020 مهم‌ترین رقابت‌های فوتبالی ملی و باشگاهی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، ماه سپتامبر 2020 شاهد مهم‌ترین بازی‌های فوتبالی رده ملی و باشگاهی خواهد بود که بامداد فردا نیز شاهد دیدار حساسی در MLS خواهیم بود که طی آن آتالانتا یونایتد برابر اینتر میامی قرار می‌گیرد.

این دیدار ساعت 3:30 بامداد فردا به میزبان آتالانتا یونایتد انجام خواهد شد.

فردا شب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا نیز آغاز می‌شود که در گروه D این مسابقات، تیم ملی آلمان در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا از تیم ملی اسپانیا میزبانی خواهد کرد.

تاریخ 7 سپتامبر شاهد رویارویی هالند در مقابل ایتالی خواهیم بود، فینالیست‌های جام جهانی 2018 روسیه (فرانسه - کرواسیا) با هم مقابل می‌شوند.

در 11 سپتامبر فصل 2020/21 لالیگای اسپانیا آغاز می‌شود، یک روز بعد از آن فصل جدید لیگ برتر انگلستان از سر گرفته خواهد شد، در 18 سپتامبر بازی‌های بوندس‌لیگا کلید می‌خورد، و فصل جدید سری آ نیز در 19 سپتامبر شروع خواهد شد.

تاریخ 20 سپتامبر چلسی میزبان لیورپول خواهد بود، در 24 سپتامبر بازی فینال سوپر کاپ اروپا انجام می‌شود، دو تیم فینالیست سوپرجام انگلستان (لیورپول و آرسنال) در چارچوب لیگ برتر و در 28 لیگ برتر دیدار می‌کنند، در 30 سپتامبر نیز بایرن مونیخ و دورتموند مهم‌ترین بازی بوندس لیگا را انجام می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала