ترامپ: درصورت پیروزی بایدن در آمریکا "انقلاب" می‌شود

© REUTERS / Erin Scott ترامپ: درصورت پیروزی بایدن در آمریکا "انقلاب" می‌شود
ترامپ: درصورت پیروزی بایدن در آمریکا انقلاب می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا ادعا می کند که اگر رقیبش جو بایدن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود ، ایالات متحده با "انقلابی" که توسط "نیروهای چپ رادیکال" انجام می شود ، روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در صحبت با  Fox News گفت: "اگر بایدن در انتخابات پیروز شود، نیرو های چپ قدرت را به دست می گیرند. او مرد ضعیفی است. مانند عروسک کنترل می شود و این یک انقلاب است."

  ترامپ در ادامه اتهام زنی به جو بایدن گفت: اگر بایدن پیروز شود، آن‌ها نیز برنده خواهند شد. آن‌ها شهر‌های شما را تسخیر خواهند کرد. این یک انقلاب خواهد بود. مردم این کشور در برابر این موضع ایستادگی نخواهند کرد.

بایدن: ترامپ مطیع روسیه است - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: ترامپ مطیع روسیه است

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این‌که چه کسی بایدن را کنترل می‌کند، جزئیات ارائه نکرد، ولی گفت این انقلاب از سوی ثروتمندان احمق تامین مالی خواهد شد.

همچنین از ترامپ سوال شد که آیا  وی می خواهد که طرفدارانش با معترضین چپگرا "مقابله" کنند؟ ترامپ در پاسخ گفت: "نخیر، من چنین چیزی را نمی خواهم.. من این وظیفه را  به عهده نیرو هایی انتظامی می گذارم."

این در حالی است که پیشتر بایدن ترامپ را به تفرقه افکنی هر چه بیشتر در میان مردم آمریکا متهم کرد. نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2020 می‌گوید او به جای متحد کردن مردم با سخنان و پیام هایش بذر نفاق و هرج و مرج را در میان مردم می‌پاشد.

موج گسترده اعتراضات ضد نژادپرستی از زمان قتل فجیع جوج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس در شهر‌های مختلف آمریکا به راه افتاده و هر روز بیشتر زبانه می‌کشد. سیاهپوستان خواهان برابری و توقف بی عدالتی نهادینه شده در نظام آمریکا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала