Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی ویدال از پیشنهاد پیرلو، اما تعریف از کونته..

© REUTERS / Albert Salameآرتورو ویدال
آرتورو ویدال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورو ویدال بازیکن چیلیایی تیم فوتبال بارسلونا که احتمال دارد در تابستان جاری از جمع آبی اناری ها جدا شود، با مصاحبه ای که با یک کانال یوتوب در مکزیک انجام داده است به سوژه داغ مطبوعات ایتالیا تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش منابع خبری در اسپانیا، کومان برای فصل سختی که در پیش دارد، روی ویدال هیچ حسابی نمیکند و باید او را جز بازیکنان خروجی بارسا دانست.

در همین حال اینتر با درخواست جدی کونته سرمربی تیمش، مدت هاست به دنبال جذب ویدال است، زیرا مربی ایتالیایی سالها با وی در یوونتوس کار کرده، میخواهد این بار نیز این بازیکن شیلیایی کار کند.

این در حالیست که پس از انتصاب پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس، مربی جوان یووه هم خواهان اضافه شدن ویدال به جمع شاگردانش شده است و درخواست کرده این بازیکن موی قشنگ دوباره پیراهن تیم پر افتخار و محبوب شهر تورین را بر تن کند.

در همین حال ویدال امروز گفتگویی را با کانال یوتوب Daniel Heif صحبت کرد و در خصوص شرایط در بارسا و پیشنهادات دو تیم مطرح ایتالیایی صحبت کرد.

ویدال در گفتگو گفت: "این فوق العاده است که پیرلو مربی یوونتوس شده است."

او در دوران بازی اش بازیکن باورنکردنی بود، او را به عنوان مربی تصور کنید. او دید واقعی نسبت به ورزش دارد که کمتر کسی در فوتبال داشته است، بنابراین من فکر می کنم او می تواند واقعاً خوب عمل کند و در کارش موفق باشد.

پیرلو همچنین شخصیت فوق العاده ای دارد، بنابراین من می توانم تصور کنم که او مربی خوبی خواهد بود. ما چهار سال با هم گذراندیم و چهار بار اسکودتو را بردیم، بنابراین اگر او به من برای بازی در یووه زنگ بزند، من خوشحال می شوم. "

ویدال در مورد کونته سرمربی اینتر نیز گفت: کونته مانند یک ماشین است، او از نظر تاکتیکی بهترین است. اما من در مورد آینده ام آرام هستم. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. من خیلی به بارسلونا علاقه مندم، اما خواهیم دید. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала