Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"نامه تلخ مسول "اسپورت" در مورد مسی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلبرت سائیز می‌گوید: هواداران، مدیران، تکنسین‌ها و بازیکنان، همه‌ی ما پانزده روز در انتظار مسی هستیم.

به گزارش اسپوتنیک، آلبرت سائیز یکی از مسولین نشریه اسپورت منبع خبری نزدیک به بارسلونا نامه تلخی را در انتظار مسی نگاشته که آنرا همین نشریه بازتاب داده است. این نامه 15 روز تلخ را نشان می‌دهد که همه کاتالان‌ها در انتظار مسی سپری کرده‌اند.

متن نامه آلبرت سائیز:

"هواداران، مدیران، تکنسین‌ها و بازیکنان همه‌ی ما پانزده روز در انتظار مسی بوده‌ایم. او آن را در 20 سال تعهد به بارسا از رده های جوانان گرفته تا لحظات مهم در تاریخ اخیر این باشگاه به ویژه سال‌های باشکوه دو سه گانه به دست آورده است. با اغوای بازی‌اش در زمین، گرسنگی برای پیروزی‌ها و عناوین و رفتار فروتنانه او، ما در مسی گرفتار شده‌ایم. ما نه لحظه رفتن او را می‌بینیم و نه می‌دانیم چگونه او را برای ماندن وادار کنیم. بارتومئو و هیئت مدیره اطمینان می‌دهند که آنها در سالهای اخیر شاید بیش از حد برای تأکید و لحظه‌های بزرگ او در برابر پایش تسلیم شده‌اند. هواداران همچنین سخاوتمندانه عمل کرده‌اند و ارزش این اعجوبه را در ختافه، گل‌های ضربه ایستگاهی در لحظات سرنوشت ساز یا ال‌کلاسیکو در برنابئو را بیش از غیبت در رُم یا لیورپول، معاشقه با تاتا مارتینو و ناتوانی او در لیسبون در آن ارزیابی کرده‌اند. شکست تحقیرآمیز 8-2 که ما را در وضعیت سختی قرارداده است که در آن ما پانزده روز منتظر هستیم، بدون اینکه هیئت مدیره حتی بتواند برای تشویق او تلاش کند.

کار آسان یافتن مقصر است. بارتومئو یا مسی، رونالدینیو یا لاپورتا، نئز یا کرایوف. تاریخ به طرز غم انگیزی تکرار می‌شود و در مورد مسی ضرب در 10 می‌شود که او روی پیراهنش نوشته است. اگر ستارگانی که به ما یک یا دو عنوان دادند تا آخر ما را گرفتند کسی که ما را به اوج فوتبال جهانی رسانده این کار را خیلی بیشتر می‌کند. عظمت فوق العاده بوده و بدبختی تقلید از آن را به خطر می‌اندازد. حتی بیشتر از این چرا که حتی خود مسی خطر گرفتار شدن در خودش را دارد. او نیمی از عمر خود را صرف گفت که در باشگاه دیگری بازی نخواهد کرد و ما هنوز اطمینان داریم که او می‌تواند. او سه سال است که ادعا می‌کند یک پروژه برنده را بسازید و هیئت مدیره بارتومئو نتوانسته آن را به او بدهند اما برای او سخت است که خودش را از دوستانش در داخل و خارج از زمین جدا کند. او می‌خواهد مذاکره کند اما یک بوروفکس می‌فرستد. خدای مسی در لحظه خداحافظی تمام انسانیت خود را بیرون آورده است. امیدواریم او تجدید نظر کند و دوباره خدای زمین شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала