Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایموبیله - مانه ؛ کدام بازیکن جانشین سوارز میشود؟

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی است که چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو و برنده کفش طلای 2020 و همچنین سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول به عنوان جانشین لوئیز سوارز در این تیم مطرح شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که مشخص شد سوارز دیگر جایی در ترکیب بارسلونا ندارد، اسامی زیادی برای گزینه های جانشیی وی در نیوکمپ مطرح شد که مهم ترین آن لاوتارو مهاجم اینتر است.

البته مدیران بارسا تا کنون موفق به نهایی کردن انتقال این مهاجم آرژانتینی نشدند.

ولی بدون شک در صورت جدایی سوارز از بارسا که قطعی به نظر میرسد، مدیران بارسا فکری برای جانشینی وی خواهند کرد.

از همین رور روزنامه اسپورت منبع نزدیک به این تیم اعلام کرده است بارسلونا با 60 میلیون یورو به دنبال ایموبیله مهاجم فوتبال لاتزیو است که عملکرد فوق العاده در رقابت های این فصل فوتبال باشگاهی در ایتالیا داشته است.

در همین موندودیپورتیوو منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا میگوید، سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول نیز یکی دیگر از گزینه های جانشینی سوارز در بارسلونا است.

موضوع انتخاب مانه برای جانشینی سوارز توسط کومان سرمربی جدید بارسلونا مطرح شده است، زیرا مهاجم لیورپول سابقه بازی زیر نظر سرمربی هلندی را دارد.

موندو منبع نزدیک به بارسلونا میگوید، مانه پیشنهاد بارسا را جدی گرفته و احتمال دارد به این پیشنهاد به گونه جدی تری فکر کند.

این در حالیست که به نظر میرسد لیورپول به سادگی زیر بار این انتقال نخواهد رفت و به سادگی حاضر به بهم زدن مثلث خط حمله اش نیست.

مانه 28 ساله در سال 2014 و در زمانی که در سوتهمپتن بازی میکرد، سابقه کار زیر نظر کومان را دارد و سرمربی هلندی به خوبی از توانایی های این بازیکن باخبر است.

مانه زیر کومان 75 بازی برای این تیم انگلیسی انجام داد که موفق به زدن 25 گل نیز شد.

طبق گزارش ها بارسلونا برای خرید مانه باید مبلغ 120 میلیون یورو هزینه کنند که این مبلغ میتواند کار مدیران این تیم را سخت کند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала