Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی – سیتی ؛ پپ برای مذاکره در بارسلونا حضور دارد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در اسپانیا میگویند پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای راضی کردن مدیران بلوگرانا برای انتقال مسی به تیمش در شهر بارسلونا حضور دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است موضوع پیوستن مسی به سیتی به یکی از داغ ترین سوژه های ورزشی در رسانه ها تبدیل شده است، حالا هم با سفر ناگهانی پپ گواردیولا به کشورش و ایالت کاتالونیا، این موضوع داغ تر هم شده است.

Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بمب نقل و انتقالات را یووه انفجار میدهد؛ رونالدو و هم مسی هم بازی میشوند؟

در حال حاضر در کنار سیتی، تیم های اینتر و پی اس جی نیز وضعیت خرید مسی را دنبال میکنند، اما به نظر میرسد سیتی میخواهد از برگ برنده اش یعنی پپ گواردیولا برای ربودن مسی استفاده کند.

زیرا پپ هم رابطه خوبی با مسی دارد و هم با مدیران بارسلونا نزدیک تر نسبت به اینتر و پی اس جی است.

برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو اسپانیا عکسی از پپ گواردیولا در شهر بارسلون منتشر کرده و مدعی است که پپ برای مذاکرات با مدیران این تیم به کاتالونیا سفر کرده و هدفش متقاعد کردن آنها برای پیوستن مسی به سیتی است.

این ادعا در حالی میشود که وکلای مسی در صدد تشکیل جلسه ای با مدیران بارسا هستند تا بتوانند بدون این که موضوع درخواست مسی دادگاه شود، زمینه خروج وی را از نیوکمپ فراهم کنند.

این در حالیست که بارتومئو رئیس باشگاه نیز به مسی اعلام کرده در صورتی که پای میز مذاکره و جلسه خواهد نشست که مسی بخواهد قراردادش را تمدید کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала