Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستِ رد رُم به سینه‌ی تاتنهام برای جذب زانیولو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آ اس رم Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
آ اس رم Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پایتخت‌نشین آ.اس رُم ایتالیا پیشنهاد اسپرز را مبنی بر انتقال زانیولو از المپیکو به شمال لندن رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رم هیچ پیشنهادی را برای جذب زانیولو قبول نمی‌کند و به تاتنهامی‌ها هم برای خرید زانیولو «نه» گفته است.

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده باشگاه تاتنهام قصد داشته شرایط جذب زانیولو را بررسی کند اما مدیران تیم رم این پیشنهاد را رد و اعلام کرده‌اند زانیولو فروشی نیست.

اسکای اسپورت در گزارش خود گفته روز گذشته نماینده باشگاه تاتنهام در تریگوریا، زمین تمرین رم حضور پیدا کرده تا با کلودیو ویگورلی، مدیر برنامه‌های زانیولو در رابطه با خرید زانیولو بحث کند.

 لندنی‌ها یک پیشنهاد را برای جذب زانیولو ارائه کرده‌اند اما باشگاه رم این پیشنهاد را در همان آغاز رد کرده و گفته این بازیکن ۲۱ ساله به هیچ وجه فروشی نیست.

 اسکای اسپورت گفته رم تحت هر شرایطی زانیولو را در المیپکو نگه می‌دارد و به همین دلیل به تاتنهامی‌ها اعلام کرده به هیچ وجه بازیکنش را به فروش برساند.

زانیولوی ۲۱ ساله که امسال در اوایل فصل دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود، پس از رهایی از مصدومیتش در چند بازی آخر حضور پیدا کرد و نمایش‌های خوبی داشت.

او در جریان دیدار مقابل یوونتوس هم توانست به هم‌تیمی‌هایش پاس گل بدهد. زانیولو پیشتر اعلام کرده بود قصد جدایی از رم را ندارد اما با درخشش خود تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند و ممکن است در آینده از جمع رمی‌ها جدا شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала