Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور نمایندگان سیتی در بارسلونا؛ انتقال مسی جدی‌تر می‌شود

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگرچه پی‌اس‌جی نیز درگیر پرونده لیونل مسی است اما گفته می‌شود که منچسترسیتی پیش از این با این بازیکن موافقت کرده و نمایندگان آن برای تکمیل قرارداد به بارسلونا سفر کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، پرونده مسی واقعاً داغ‌تر می‌شود. از زمان اعلام آمادگی وی برای عزیمت در شامگاه سه‌شنبه توسط مطبوعات آرجانتین و اسپانیا، کاپیتان بارسلونا به طور جدی از سوی منچسترسیتی یا حتی PSG در کمین قرار دارد تا او را در عملیاتی برق آسا ولی دشوار به خدمت بگیرند.

با این وجود گفته می‌شود سیتیزن‌ها تیم مورد علاقه مسی است و تأیید نابغه آرجانتینی برای عضویت در این باشگاه و همچنین توافق وی براساس یک قرارداد تضمین شده است. و منچسترسیتی همچنان به جذب نیرو به او فشار می‌آورد.

 

جهت سیتی در بارسلونا؟

براساس ادعای "لا کواترو" لیونل مسی دوست دارد پپ گواردیولا همچنان به مراقبت از نیروی کار منچسترسیتی ادامه دهد او که تا جون 2021 با باشگاه دوران حرفه‌ای اش قرارداد دارد، از طرف دیگر رهبران سیتیزن‌ها آنجا حضور یافته‌اند. در حال حاضر نمایندگان سیتی، انگلستان را به مقصد بارسلونا ترک کرده‌اند و هدف نهایی آنها رفتن به کاتالونیا جهت راضی کردن مسی است. در حالی‌که بارسلونا تصمیم ندارد به مسی اجازه بدهد برود ولی او رسما این موضوع را به کاتالان‌ها رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала