Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نظر مسی در موردن پیوستن به من‌یونایتد

عضو شوید
از لیونل مسی در مورد پیوستن به منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ جالبی را ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با یک انتقال بزرگ در بازار نقل و انتقالات برای لیونل مسی ارتباط برقرار کرده که این بار اول برای یونا‌یتد نیست بلکه آنها در زمان جوانی نیز خواستار او بودند.

در سن 20 سالگی مستقیماً از او درمورد گزارش‌هایی که از علاقه من‌یونایتد در مورد او مطرح بود، سؤال شد ولی او بر روی حدس و گمان‌ها آب سرد ریخت.

او اصرار داشت که در بارسلونا خوشحال است و "رویای خود را تحقق بخشیده" اما اکنون اوضاع بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. او در آن زمان گفت: "من در بارسلونا خوشحال هستم. من رویای خود را به دست آورده‌ام، این بهترین باشگاه جهان با بهترین بازیکنان است. خانواده من اینجا خوشحال هستند."

وی پس از گذراندن دوران کاملا درخشان در نیوکمپ، از نحوه مدیریت این باشگاه ناامید شده و پس از سه سال مستقیم از نرسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، وی تمایل خود را برای جدایی مطرح کرد.

برخی گزارش‌ها در اسپانیا می‌رسانند که شیاطین سرخ با همراهان مسی در تماس بوده‌اند، اگرچه انتقال به اولدترافورد در اوضاع فعلی بسیار بعید به نظر می‌رسد.

مسی در پاسخ به این سؤال "فورفورتو" در مورد کارلوس توز هم تیمی او در تیم ملی آرجانتین که در آن زمان برای یونایتد بازی می‌کرد گفت: "من می‌دانم او آنجا را دوست دارد من تعجب نکردم که او به خوبی کار کرده است. من می‌خواهم به تماشای بازی او بپردازم. او بسیار ماهر است، جنگنده‌ای پر از انرژی‌ست. او و رونی با هم بازی می‌کنند - دو گاو! تصور کنید اگر ساویولا با آنها بازی کرده باشد. سه گاو!"

با وجود پیوندها با یونایتد اگر مسی به لیگ برتر برود احتمالاً انتقال به منچسترسیتی محتمل‌تر خواهد بود.

ادعای "اسپورت" که مسی پیش از این تصمیم خود را با سرمربی سابق پپ گواردیولا در مورد جدایی از نیوکمپ را اعلام کرده است."

اگرچه سیتی همچنان محکم به جذب مسی باقی مانده، اما درک می‌شود که آنها مایل هستند بزرگترین بازیکن تاریخ را به اتحاد منتقل کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала