Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار باورنکردنی گلزنی «لیونل مسی» در کودکی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر رسانه‌ای سابق اتحادیه فوتبال روزاریو آمار گلزنی بی‌نظیر ثبت شده توسط مسی را در اختیار نشریه اوله قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، رکوردی که مسی در دوران خردسالی‌اش در تیم نیولز اولد بویز بر جای گذاشته هنوز پا برجاست و بعید به نظر می‌رسد کسی آن‌ها را بشکند.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
مسی در سیتی؛ آمادگی سیتیزن‌ها برای ارائه پیشنهاد به فوق ستاره بارسلونا

فوق ستاره کنونی بارسلونا تا پیش از حضور در لاماسیا در سن 14 سالگی، در شهر روزاریو و در تیم نیولز اولدبویز فوتبال بازی می‌کرد. در آن دوران میگوئل مارتینز، مدیر رسانه‌ای سابق اتحادیه فوتبال روزاریو بود که نیم نگاهی به رکوردهای مسی داشته. او بسیاری از رکوردهای ثبت شده در آن زمان را در اختیار نشریه اوله قرار داده که تعدادی از آن‌ها باورنکردنی است.

مسی توانسته از سال 1994 تا 199 در 176 بازی خود، 234 گل بزنند. مسی در اولین سال فوتبالش که شش داشت، توانسته در 29 بازی، 40 گل به ثمر برساند. او در ادامه به روند بی‌نظیر خودش ادامه داد و در آخرین سال حضورش در نیولز در سال 99 هم در 29 بازی توانست 55 گل به ثمر برساند که میانگینی نزدیک به 2 گل در هر بازی را برای او ثبت می‌کند. آماری که حالا توسط خود او هم قابل شکستن نیست.

در حال حاضر مسی در 867 بازی خود 703 گل زده و چشم به رکورد بیشترین گل زده تاریخ دارد که البته در این زمینه رونالدو را هم به عنوان رقیب خود می‌بیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала