Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از سوارز نوبت به ویدال رسید؛ شلیایی جایی در برنامه‌های کومان ندارد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به آرتورو ویدال خبر داده است که جایی در برنامه‌های او ندارد و می‌‌تواند از این باشگاه جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا پس از شکست سنگین در برابر بایرن مونیخ، تصمیم گرفت تا برای بهبود اوضاع و خروج از بحران، تغییرات بزرگی در کادر مدیریتی، فنی و ترکیب تیم بیاورد.

این تیم ستین و آبیدال را اخراج کرد و به جای آن‌ها کومان و پلانس را گماشت تا تغییرات بزرگ را در ترکیب بارسلونا به وجود بیاورند.

رونالد کومان که چند روزی می‌شود به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شده است، در حال برنامه‌ریزی برای فصل جدید است و بازیکنانی که به درد برنامه‌هایش نمی‌خورند را کنار خواهد گذاشت.

این سرمربی 57 ساله در اولین اقدام به لوئیز سوارز خبر داد که جایی در برنامه‌های او ندارد و می‌تواند تیم را ترک کند.

به نظر می‌رسد که این روند ادامه پیدا خواهد کرد و کومان به ویدال نیز گفته است که جایی در برنامه‌هایش ندارد و می‌تواند بزودی از تیم جدا شود.

پیش‌بینی می‌شود که ایوان راکیتیچ، ساموئل اومتیتی ​​و جونیور فیرپو نیز چنین خبری را بشنوند زیرا کومان مخالف حضور این بازیکنان نیز است.

این در حالی‌ست که کومان به آلبا خبر داده است که جز مهمی از برنامه‌های او برای فصل جدید است و از او می‌خواهد که در نیوکمپ بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала