Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وزارت داخله: کرام‌الدین کریم در ساحه حضور نداشت/ هیچ کسی از قانون گریخته نمی‌تواند

© Photo / AFF / AFFوزارت داخله: کرام‌الدین در ساحه حضور نداشت/ هیچ کسی از قانون گریخته نمی‌تواند
وزارت داخله: کرام‌الدین در ساحه حضور نداشت/ هیچ کسی از قانون گریخته نمی‌تواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان می‌گوید که شب گذشته عملیاتی برای بازداشت رئیس پیشین فدراسیون فوتبال راه اندازی شد، اما او در ساحه حضور نداشت.

به گزارش اسپوتنیک، طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید که نیروهای امنیتی شب گذشته عملیاتی برای بازداشت کرام‌الدین کریم، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال راه اندازی کردند، اما آقای کریم در ساحه حضور نداشت.

آقای آرین همچنان تاکید می‌کند که هیچ کسی از قانون گریخته نمی‌تواند.

براساس برخی گزارش‌ها، عملیات نیروهای امنیتی برای بازداشت کرام‌الدین کریم، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در ولایت پنجشیر، بی‌نتیجه پایان یافت. منابع محلی در پنجشیر می‌گویند، نیرو‌های ویژهٔ کماندو به خانهٔ کرام‌الدین کریم، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال حمله کرده اند اما موفق به بازداشت او نشده اند.

محمدامین صدیقی؛ معاون والی پنجشیر  گفته‌است عملیاتی که شب گذشته (یک‌شنبه، دوم سنبله) از زمین و‌‌‌ هوا برای بازداشت رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اجرا شده، بدون هماهنگی با اداره محلی صورت گرفته و نیروهای امنیتی موفق به بازداشت آقای کریم نشده‌اند.

بالاترین نهاد حاکم بر فوتبال جهان یا فیفا پیش از این در ماه جوزای سال 1398 و پس از اعتراض دختران فوتبالیست مقیم اروپا، کرام‌الدین کریم را در پیوند به دوسیه آزار و اذیت جنسی دختران فوتبالیست متهم ساخته و برای همیشه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. همچنان آقای کریم ملزم به پرداخت جریمه یک میلیون دالری گردید. که چندی پیش با توجه همین رای و اسناد به دست آمده دادگاه حکمیت ورزش CAS نیز به محرومیت دایمی وی رای نهایی خود را صادر کرد.

این در حالیست که لوی سارنوالی برای بازداشت رئیس پیشین فدراسیون فوتبال دستور داده ولی تاکنون او به پنجه قانون سپرده نشده و گویا در بیرون از کشور به سر می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала