Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینترمیلان برای خرید مسی آماده می‌شود + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماسیمو موراتی رییس سابق باشگاه اینترمیلان، معتقد است که این باشگاه تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست سنگین بارسلونا در برابر بایرن مونیخ و حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شایعه جدایی مسی از این تیم بار دیگر اوج گرفت.

بسیاری از کارشناسان نقل‌وانتقالات به این باور اند که مسی هیچ‌گاه اینقدر به دروازه‌های خروجی بارسلونا نزدیک نشده بود و اگر تیمی توانایی مالی داشته باشد، می‌تواند این بازیکن را جذب کند.

این بازیکن به دو باشگاه اینترمیلان و منچسترسیتی پیوند خورده است و هر دو باشگاه توانایی مالی جذب این بازیکن را دارند.

هیچ کدام از این تیم‌ها تا حالا به صورت جدی برای جذب مسی اقدام نکرده اما ماسیمو موراتی رییس سابق باشگاه اینترمیلان، معتقد است که این باشگاه تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی انجام خواهد داد.

موراتی در این مورد به آ.اس گفت:" من تنها تصور می‌كنم كه برای جذب مسی تلاش‌ها صورت گرفته است. شما اعلان بازرگانی حامی چینی اینتر را ببینید که از سایۀ مسی در کلیسای جامع دومو یکی از کلیسای‌های مطرح شهر میلان استفاده کرده و این باعث می‌شود که فکر کنم آن‌ها حداقل یک بار برای این کار تلاش کرده اند. اگر نه ، به زودی این کار را آغاز خواهند کرد. این یک توافق ساده در سطح اقتصادی نیست. بزرگترین مانع این است که ابتدا باید فهمید که مسی چه می‌خواهد. باید درک کنیم که آیا او واقعاً قصد ترک بارسا را دارد یا خیر".

این در حالی‌ست که بارسلونا شدیداً تلاش دارد تا این بازیکن را حفظ کند و مسی هنوز اصرار بر جدایی دارد و این موضوع را در گفت‌و گو با کومان نیز گفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала