Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ توافقی برای تمدید زلاتان نشده است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان
زلاتان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا ایجنت زلاتان ایبراهیموویچ میگوید هنوز هیچ توافقی با میلان صورت نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بحث تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان مجددا در این روز ها داغ شده است. او از ماه جنوری با قراردادی به مدت نیم فصل از لیگ آمریکا به میلان آمده بود و بزودی قراردادش به پایان می‌رسد. مذاکرات باشگاه میلان با زلاتان برای تمدید قرارداد ادامه دارد اما هنوز هیچ‌گونه توافقی صورت نگرفته است.

گفته می‌شود که زلاتان با میلان بر سر تمدید قرارداد هنوز به توافق نرسیده است چرا که دستمزد درخواستی زلاتان با مبلغی که میلان به او پیشنهاد می‌دهد اختلاف دارد. زلاتان چیزی حدود 7 تا 7.5 میلیون یورو دستمزد بابت هر سال می‌خواهد اما پیشنهادی که باشگاه میلان به مهاجم سوئدی می‌دهد، رقم 6 میلیون یورو در سال است. مینو رایولا مدیربرنامه‌ی مشهور زلاتان معتقد است که دلیل اینکه هنوز توافقی میان زلاتان و میلان حاصل نشده، پول نیست.

View this post on Instagram

A post shared by AC MILAN FAN PAGE😈 (@universo_rossonero1899) on

رایولا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" او فعلاً در آنجا نیست. ما هنوز در حال گفتگو هستیم، اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. این مربوط به پول نیست بلکه در مورد جایگاه، عقیده و سبک اوست. رسیدن به توافق طول می کشد و اگر ابراهیموویچ نمی خواست در کنار روسونری‌ها بماند، دیگر مذاکره ای صورت نمی گرفت. من خوش‌بین هستم و به دنبال ایجاد مشکل نیستم بلکه می‌خواهم راه حل را پیدا کنم."

رایولا موکل دوناروما نیز هست. او درباره‌ی شرایط جانلوئیجی دوناروما در میلان گفت:" من در مورد جیجیو صحبت نکرده‌ام و قصد ندارم در این باره صحبت کنم. این باشگاه در حال حاضر اولویت های دیگری دارد و لحظه مناسبی برای صحبت در مورد آن نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала