Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه بارسلونا به مدافع چپ سیتی؛ جدایی آلبا جدی است + عکس

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Жорди Альба
Игрок команды FC Barcelona Жорди Альба - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنجلینو، مدافع جوان و اسپانیایی منچسترسیتی که به صورت قرضی در لایپزیگ توپ می‌زد، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا، این سرمربی هالندی با حضور بوسکتس، آلبا و لوئیز سوارز مخالفت کرد و خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان جوان به جای این بازیکنان شد.

این باشگاه که به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع جوان و مطمئن برای سمت چپ است، نام آنجلینو، مدافع 23 ساله منچسترسیتی که در این فصل به طور قرضی در باشگاه لایپزیگ در بوندسلیگا بازی حضور داشت را در فهرست تابستانی قرار داده است.

قرارداد آنجلینو با باشگاه لایپزیگ به پایان رسیده است و این بازیکن طی چند روز آینده به باشگاه سیتی برخواهد گشت و بارسلونا می‌تواند برای این بازیکن پیشنهاد ارائه کند.

آنجلینو که هم قابلیت بازی در پست مدافع چپ و هم هافبک چپ را داراست، به عنوان جانشینی برای یوردی آلبا در نظر گرفته شده است.

آنجلینو رشد کرده آکادمی لاکرونیا است و تجربه بازی در باشگاه‌های نیورک سیتی، خیرونا، مایورکا، ناک‌بردا، پی‌اس‌وی آیندهوون، منچسترسیتی و لاپیزیگ را دارد و می‌تواند در سمت چپ بارسا بدرخشد.

این در حالی‌ست که کاتالان‌ها به اریک گارسیا دیگر مدافع جوان سیتی نیز علاقه دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала