محبوبیت واکسین روسی ضد کرونا در میان مکزیکی‌ها

© Photo / RDIFمحبوبیت واکسین روسی ضد کرونا در میان مکزیکی‌ها
محبوبیت واکسین روسی ضد کرونا در میان مکزیکی‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتظار مکزیکی‌ها مبنی بر اینکه واکسین ضد کرونا در آینده نزدیک به دسترس قرار خواهد گرفت، از ۱۱ جولای تا ۱۵ اگست از ۲۷ درصد به ۳۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت El Financiero با انجام یک تحقیقات ملی این آمار را نشر کرده است.

با این حال، براساس آمار این تحقیقات، اکثریت (۵۵ درصد) به این باور اند که برای اینکه واکسین آماده شود، به وقت نیاز است. این رقم در مقایسه با ماه گذشته، ۱۱ درصد کاهش یافته است، که احتمالا دلیل آن خبرهای نشرشده درمورد پیشرفت‌ها در ساخت واکسین، باشد.

ارزیابی عالی واکسین روسی ضد کرونا توسط اپیدمیولوژیست مشهور چینی - اسپوتنیک افغانستان
ارزیابی عالی واکسین روسی ضد کرونا توسط اپیدمیولوژیست مشهور چینی

از یک جانب، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که در روسیه واکسین آماده است. از جانب دیگر، لوپس اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک گفت که کشورش در تولید واکسین ساخته‌شده توسط دانشگاه آکسفورد و لابراتوار شخصی، شرکت می‌ورزد.

نظرسنجی نشان داده است که ۶۶ درصد مکزیکی‌ها اعتماد "زیاد" و "تا حدی اعتماد" شان را به واکسین ساخته‌شده در روسیه، ابراز کرده اند که از آنجمله ۳۲ درصد گفته اند که به این واکسین "بسیار" اعتماد دارند. با این حال ۶۵ درصد، ۶۳ درصد، ۶۰ درصد اعتماد "زیاد" و یا "تا حدی اعتماد" شان را به واکسین‌های ساخته‌شده در فرانسه، انگلستان و ایالات متحده، ابراز داشته اند.

۳۱ درصد مکزیکی‌ها به واکسین امریکایی اعتماد "زیاد" دارند، به واکسین بریتانیایی ۳۰ درصد و به واکسین فرانسوی ۲۸ درصد.

اعتماد به واکسین چینی کمتر از هر واکسین دیگر است – ۴۴ درصد تا حدی اعتماد دارند و تنها ۲۰ درصد بسیار اعتماد دارند.

با وجودی که کارهای زیادی در مکزیک دوباره از سر آغاز شده است، نظرسنجی نشان داد که درصد مکزیکی‌هایی که فکر می‌کنند پاندمی ویروس کرونا رو به افزایش است، از ۴۶ درصد به ۵۱ درصد افزایش یافته است، که از ماه می بدینسو بالاترین درصد می‌باشد.

در ماه می ۴۱ درصد مکزیکی‌ها به این باور بودند که پاندمی به نقطه اوج رسیده است. این باور به مرور زمان کاهش یافت تا اینکه در ماه اگست به ۲۶ درصد رسید. با این حال، ۲۰ درصد به این باور اند که پاندمی را سپری کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала