Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر مدیر اجرایی بارسا به هالند برای بستن قرارداد با کومان

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسکار گرائو مدیر اجرایی بارسلونا، راهی هالند شد تا کار استخدام رونالد کومان را به عنوان سرمربی این باشگاه نهایی کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا دقایقی قبل و پس از ختم جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه، کیکه ستین را از هدایت این تیم اخراج کرد و در بیانیۀ از استخدام سرمربی جدید طی چند روز آینده خبر داد.

 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ ستین اخراج شد + عکس

حالا اسکار گرائو مدیر اجرایی بارسلونا، برای تکمیل کردن استخدام جدی‌ترین گزینه باشگاه، راهی هالند شده است تا با رونالد کومان صحبت‌های نهایی را انجام دهد و او هدایت این باشگاه را به عهده بگیرد.

بارسلونا به این مربی با تجربه که در حال حاضر هدایت تیم ملی هالند را به عهده دارد، پیشنهاد دو ساله ارائه کرده است و توافق نهایی در مورد مبلغ این قرارداد مانده است که گرائو آن را حل خواهد کرد.

گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال هالند مخالفتی با این موضوع ندارد زیرا در قرارداد کومان بندی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه بارسلونا، می‌تواند تیم ملی هالند را ترک کند.

کومان در حالی به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب می‌شود که قبل از این گزینه‌هایی چون ژاوی و پوچتینو نیز به عنوان جانشین ستین در این باشگاه مطرح شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала