Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه ایگواین به مسی؛ در لیگ برتر ترا به لگد می‌زنند

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونزالو ایگواین مهاجم باتجربه یوونتوس، به شایعه پیوستن مسی به منچسترسیتی واکنش نشان داد و از او خواست تا به لیگ برتر نرود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست سنگین بارسلونا در برابر بایرن مونیخ و حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شایعه جدایی مسی از این تیم بار دیگر اوج گرفته و این بازیکن به اینترمیلان و منچسترسیتی پیوند خورده است.

گونزالو ایگواین هم‌وطن لیونل مسی که نیم فصل در سال 2018-2019 برای چلسی در لیگ برتر توپ زد، به پیوستن این بازیکن به سیتی واکنش نشان داد و به او توصیه کرد که به انگلیس نرود.

ایگواین در این مورد به فاکس اسپورت گفت:" من در لیگ برتر متحمل رنج بسیاری شدم و در شش ماه نتوانستم سازگار شوم. راستش آن‌جا با لالیگا فرق دارد. در آ‌ن‌جا، مدافعان خشن بازی می‌کنند و به شما ضربه می‌زنند و مانند لیگ اسپانیا نیست. من نمی‌دانم که چگونه این مسئله روی مسی تأثیر می گذارد. من فکر نمی‌کنم او متحمل رنج شود، زیرا او یک بازیکن در سطح دیگری است اما این موضوع به او آسیب خواهد رساند".

او در ادامه افزود:" من نمی‌دانم که مسی چه تصمیمی خواهد گرفت، اما امیدوارم هستم تصمیمی بگیرد که او را خوشحال کند. زیرا او لایق بهترین‌ها است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала