Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اخراجی تاتنهام، گزینۀ جانشینی گواردیولا در منچسترسیتی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچسترسیتی در حال بررسی شرایط مائوریتسیو پوچتینو، برای جانشینی پپ گواردیولا این تیم هستند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «سان» انگلیس مدعی شده که مدیران این باشگاه منچسترسیتی شرایط مائوریسیو پوچتینو را برای حانشینی مربی اسپانیایی تحت نظر دارند.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نه ژاوی نه پوچتینو؛ 2 گزینه جدید بارسا کیست؟

گفته می‌شود قرارداد این مربی تا فصل آینده است و هنوز توافقی برای تمدید این قرارداد صورت نگرفته است و آینده او در ورزشگاه اتحاد در هاله‌ای از ابهام است. سیتی علاقه بسیاری به استفاده از پوچتینو دارد و این مربی آرجنتینی نیز دوست دارد بار دیگر به فوتبال انگلیس برگردد.

سیتی با شکست 1 - 3 برابر لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بار دیگر از صعود به نیمه نهایی و البته بالا بردن جام قهرمانی که آرزوی دیرینه این باشگاه است بازماند. لیون در مرحله یک هشتم نیز موفق به حذف کریسیتیانو رونالدو و یوونتوس شده بود اما کمتر کسی حدس می‌زد که بتواند بازیکنان گواردیولا را نیز شکست داده و در دیدار نیمه نهایی حریف بایرن مونیخ شود.

پس از این اتفاق بسیاری از هواداران سیتی در شبکه‌های اجتماعی با ترند کردن هشگی خواهان اخراج پپ گواردیولا شدند. این در حالی است که در روزهای اخیر و همزمان با انتظار اخراج کیکه ستین از بارسلونا نام پوچتینو به عنوان گزینه جانشینی او هم مطرح بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала