Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کافی است مسی چراغ سبز نشان دهد؛ سیتی آماده شکار است

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی میخواهد از بحران به وجود آمده در بارسلونا استفاده کند و یک بار دیگر برای جذب فوق ستاره آرژانتینی این تیم اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در وضعیت آشفته و بدی به سر میبرد و پس از حذف این تیم برابر بایرن از لیگ قهرمانان آنهم با نتیجه سنگین و باور نکردنی 8 بر 2 اوضاع برای ستاره این تیم از جمله لیونل مسی فوق العاده بهم ریخته شده است.

مسی که در این فصل به هیچ عنوان از مدیریت تیمش راضی نیست و بارها با کادر فنی و مدیریتی دچار تنش شده است، یک بار دیگر در دو راهی سختی قرار گرفته است و بدون شک تحمل دیدن این اوضاع را برای تیمش ندارد.

روز گذشته اکثر رسانه ها گزارش کردند در صورتی که تغییرات در کادر مدیریتی و فنی بارسلونا ایجاد نشود، مسی قراردادش را تمدید نخواهد کرد و بارسا را ترک خواهد کرد.

با این حال از روز گذشته و پس از اتافاقات اخیر در بارسلونا دو تیمی که به نظر میرسد شانس بالایی برای خرید این فوق ستاره دارند، تلاش های شان را برای جذب لئو آغاز کرده اند.

دیروز رسانه های ایتالیایی گزارش دادند اینتر دوباره آماه است تا زمینه خرید مسی را فراهم کند.

امروز نیز پایگاه خبری میرر در انگلیس مدعی است که مدیران منچسترسیتی نیز برای خرید این عجوبه آرژانتینی وارد عمل شده اند و در صورتی که از مسی چراغ سبزی ببینند، بلافاصله برای جذب او اقدام سریع خواهند کرد.

قرار است فردا جلسه سرنوشت سازی در بارسلونا برگزار شود که در به احتمال فراوان کیکه ستین از هدایت بارسا و اریک آبیدال از سمت مدیر ورزشی این تیم اخرج شوند.

اما موضوع به همین جا ختم نمیشود، زیرا مسی تنها با برکناری سرمربی راضی نمیشود، او میخواهد کدر مدیریتی بارسا را تغییر کند. این بدین معنی است که بارتومئو باید از سمتش استعفا دهد که البته این موضوع بعید به نظر میرسد.

مسی قراردادش تابستان آینده با بارسا به پایان میرسد وی میتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала