بولتون: امریکا قبل انتخابات از افغانستان و ناتو خارج می‌شود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر بولتون: امریکا قبل انتخابات از افغانستان و ناتو خارج می‌شود
بولتون: امریکا قبل انتخابات از افغانستان و ناتو خارج می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور پیشین ایالات متحده امریکا گفت که ترامپ می خواهد قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیروهای امریکایی افغانستان را ترک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی امریکا در مصاحبه با نشریه رازون اسپانیایی، می گوید که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا ممکن از قبل از برگزاری انتخابات در 3 نوامبر، خروج امریکا را از ناتو اعلام کند.

علاقمندی ترامپ برای دیدار با پوتین قبل از انتخابات ریاست جمهوری - اسپوتنیک افغانستان
علاقمندی ترامپ برای دیدار با پوتین قبل از انتخابات ریاست جمهوری

او افزود: "احتمال آنچه چیز را که ما "سوپراز اکتوبر" می‌نامیم، واقعی است. زمانیکه چهارمین اجلاس با کیم جونگ اون بخاطر اعلام صلح در کوریا و پایان دادن به برنامه های هسته‌ای برگزار می‌شود. دونالد ترامپ قبل از برگزاری انتخابات تصمیم خروج کامل نیروهای امریکایی را از افغانستان خواهد گرفت و یا هم از ناتو خارج خواهد شد".

جان بولتون تاکید دارد که در انتخابات آینده به دونالد ترامپ رای نخواهد دارد، و گفت: "ما کسی را می‌خواهیم که کاخ سفید را جدی بگیرد، کسی که جدی تصمیم بگیرد و قابل درک باشد".

این در حالی‌ست که رئیس جمهور امریکا در ماه جون در یک گفتگو با روزنامه واشتنگتن پست اعلام کرد که نمی‌خواهد ایالات متحده از ناتو خارج شود، اما متحدان باید حق الزحمه بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала