Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: لواندوفسکی در حد مسی نیست

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی بارسلونا قبل از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال قبل از دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ امروز در کنفرانس خبری حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ ارائه کرد.

او در این کنفرانس اعلام داشت که با وجود قدرتمندی بایرن تیم او انگیزه برتری در این بازی‌ها را داراست.

این تیم که در لالیگا و کوپا دل ری ناکام شد، شاگردان ستین حالا تلاش دارند تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل شان را با یک جام به پایان برسانند اتفاقی که دشوار به نظر می‌رسد.

ستین از آمادگی بارسا برای این دیدار سخن گفته و از حضور دمبله ابراز خرسندی کرد: "این بازی است که منتظرش هستیم و برای آن آمادگی خوبی داریم. خوش‌حالیم که دمبله در فهرست است و در صورت نظر ما او حتی بازی خواهد کرد. او تقریباً یک سال نتوانسته مداوم بازی کند اما فکر می‌کنم که در صورت نیاز می‌تواند برای ما نتیجه بدهد."

ستین در باره شکست ناپذیری بایرن گفت: "ما پتانسیل‌ رقیب را می‌شناسیم. تلاش می‌کنیم که نقاط قوت آنها را کم بسازیم. آنها خارق العاده هستند اما ما هم چنین هستیم. فکر می‌کنم یک دیدار نزدیک خواهد بود. البته ما در این مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت."

بارسا که در مالکیت توپ شهره دارد ستین در این مورد اظهار داشت: "داشتن توپ مهم است چون ما به ما اجازه می‌دهد که کمتر دفاع کنیم. این امر نظر به پتانسیل هجومی بایرن می‌تواند مثبت باشد. مشخص است که توپ را در اختیار داشته باشید آنها نمی‌توانند به شما صدمه بزنند."

ستین البته در مورد دیدار فردا شب تیمش ابراز نگرانی نمود: "برای این بازی نگرانی‌های زیادی داریم. بایرن تیم خوبی است و این که راه فشار آوردن بر حریفش را می‌داند، آن‌ها مهاجمان توانمندی دارند که مأموریت شان را به خوبی انجام می‌دهند ولی ما هم تلاش می‌کنیم تا با با برنامه خود مان بر آنها غلبه کنیم."

در حالی‌که خیلی از ستاره‌های دنیای فوتبال با لیونل مسی مقایسه می‌شوند اما ستین در مورد مقایسه لواندوفسکی با مسی اظهار داشت: "لواندوفسکی بازیکن فوق‌العاده است اما فکر نمی‌کنم که در سطح مسی باشد. درست است که او در بهترین فُرم خود قرار دارد و هم تیمی‌هایش او را کمک می‌کنند ولی مسی در برابر ناپولی نشان داد که می‌تواند نتایج مسابقات را به تنهایی رقم بزند. با این حال ما باید از دیدن بازیکنانی نظیر لواندوفسکی و مسی لذت ببریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала