Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: فسخ قرارداد ماتوییدی با یووه + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بلز ماتویدی بازیکن فرانسوی Russia World Cup France - Belgium
بلز ماتویدی  بازیکن فرانسوی  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بلیز ماتوییدی هافبک میانی فرانسوی یوونتوس از این تیم جدا خواهد شد و احتمالاً به اینتر میامی در لیگ آمریکا خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، بلیز ماتوییدی، هافبک فرانسوی یوونتوس پس از سه فصل حضور در این تیم، رسما با توافقی دو طرفه اعلام جدایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که او به زودی راهی لیگ آمریکا خواهد شد.

بلیز ماتوییدی که در حال حاضر 33 سال دارد در تابستان 2017 با رقم 25 میلیون یورو از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوسته بود و قراردادش تا تابستان 2021 اعتبار داشت اما با توافقی دو طرفه این قرارداد که تا یکسال دیگر اعتبار داشت، فسخ شد. به نظر می‌رسد که ماتوییدی به باشگاه اینتر میامی که توسط دیوید بکهام اداره می‌شود برود. ماتوئیدی در سه فصلی که در یوونتوس حاضر بود، 98 بازی در سری آ انجام داد. او مجموعا برای بیانکونری ها 133 بار به میدان رفت و پنج بار با این تیم قهرمان شد.

این هافبک فرانسوی سه اسکودتو، یک جام حذفی ایتالیا و یک سوپرجام ایتالیا در دوران حضورش در یوونتوس بدست آورد و اکنون با آمدن پیرلو به یووه به عنوان سرمربی این باشگاه را رسما ترک خواهد کرد. باشگاه یوونتوس طی بیانیه‌ای رسمی از دوران حضور او در یوونتوس تجلیل کرده و با یادآور شدن تمام افتخاراتی که او در این باشگاه بدست آورد او را مورد قدر دانی قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала