Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد – سانچو؛ آخرین مهلت شیاطین سرخ برای انتقال ستاره دورتموند

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد تنها امروز را برای نهایی کردن انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد زمان دارند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز مهلت پایانی باشگاه دورتموند به منچستریونایتد برای انتقال احتمالی جیدون سانچو به اولدترافورد با مبلغ 120 میلیون یورو است.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیر دورتموند: مذاکره ای با یونایتد برای سانچو نداشته ایم

یونایتد در ماه‌های اخیر به شدت خواهان خرید ستاره انگلیسی دورتموند بوده اما رقم سنگین این انتقال مانع از توافق دو باشگاه شده است. با این حال منچستری‌ها برای پرداخت مبلغ 120 میلیون یورویی سانچو حاضر شده‌اند این پول را به صورت اقساط هم به طرف آلمانی انتقال دهند اما هنوز خبری در این باره منتشر نشده است.

بر اساس اعلام برخی رسانه‌های انگلیسی، سانچو مشکلی با ماندن در دورتموند ندارد و به نظر می‌رسد در صورت عدم توافق دو باشگاه فصل آینده هم در بوندس لیگا حضور خواهد داشت. اگر این بازیکن به همراه سایر بازیکنان دورتموند به اردوی تمرینی این تیم در سوییس برود، اجازه جدایی در پنجره نقل و انتقال تابستانی را نخواهد داشت.

شبکه‌های اجتماعی این باشگاه نیز ویدیویی از حضور اعضای تیم در فرودگاه در صبح دوشنبه منتشر کردند که سانچو نیز در بین افراد حاضر دیده می‌شد. به نظر می‌رسد که مدیران یونایتد باور داشتند که تعیین ضرب الاجل از سوی دورتموند یک تاکتیک برای انجام سریعتر انتقال بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала