بازداشت و لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک بلاروس پس از اعتراضات شبانه

© Sputnik / Igor Russakبازداشت و لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک بلاروس پس از اعتراضات شبانه
بازداشت و لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک بلاروس پس از اعتراضات شبانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوگنی اولئنیک خبرنگار اسپوتنیک بلاروس، پس شورش های شبانه بازداشت و مورد لت و کوب قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، یوگنی اولئنیک خبرنگار اسپوتنیک بلاروس، 6 صبح پس تهیه گزارش در مورد زخمیان رویداد شب گذشته از بیمارستان به خانه برگشت. همچنان او دقایقی پیش توانست با همکاران خود تماس برقرار کند.

بازداشت و لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک بلاروس پس از اعتراضات شبانه - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت و لت و کوب خبرنگار اسپوتنیک بلاروس پس از اعتراضات شبانه

اسپوتنیک بلاروس در این مورد می گوید، که وضعیت یوگنی اولئنیک خوب است، در حال حاضر او در خانه است. ساعت 5:48 صبح او از بیمارستان خارج شد، جای که گزارش تهیه کرده بود، می‌خواست از موتر ویژه پولیس عکس بگیرید که دو پولیس ضد شورش به سمت آمدند، علی رغم نشان دادن کارت خبرنگاری، او مورد لت و کوب قرار دادند و سپس بازداشت کردند.

قابل یادآوری‌ست، که انتخابات ریاست جمهوری در بلاروس روز گذشته در این کشور برگزار شد. پس از پایان رای گیری در مینسک ، اعتراض هایی در این شهر آغاز شد که تا صبح امروز ادامه یافت و در پی آن تعدادی از معترضان بازداشت شدند. 

براساس آخرین آمار، الكساندر لوكاشنكو رئیس جمهور فعلی این كشور با 80 درصد از آرا در جای نخست و سوتلانا تیخانوفسکایا با 8 درصد آرا در جای دوم فرار دارند. در همین حال  ستاد سوتلانا تیخانوفسکایا اعلام کرد که نتایج انتخابات را به رسمیت نشناخته و براساس آمار مناطق مختلف، 70 تا 80 درصد آرا را کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала