Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آبرو ریزی در اتحاد؛ واران رئال را از اروپا حذف کرد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در شب اشتباهات وحشتناک رافائل واران باخت و از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان کنار رفت.

به گزارش اسپوتنیک، در دیدار رفت از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در دور یک هشتم نهایی این بازی‌ها رئال مادرید در زمین منچسترسیتی از ساعت 23:30 صف آرایی کرد که سرانجام این دیدار 2-1 به پایان رسید تا من‌سیتی در مجموع با نتیجه 4-2 کسب برتری نموده و به دور بعد صعود نماید.

این بازی که در ورزشگاه اتحاد انجام شد طی آن سیتی از ابتدا تا انجام تیم برتر میدان بود و بارها روی دروازه تیبو کورتوا خطر آفرین شد. روی اشتباه بد موقع رافائل واران در دقیقه 9 بازی رحیم استرلینگ روی پاس ژسوس ، حساب کار را 1-0 کرد. در ادامه شاگردان زیزو پیش کشیدند تا این‌که کریم بنزما در دقیقه 28 بازی روی پاس زیبای رودریگو با ضربه سر دروازه میزبان را گشود و کار را به تساوی کشید تا نیمه اول 1-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم همچنان نمایش خوب سیتی ادامه داشت که سرانجام مزد زحمت شان را سیتیزن‌ها گرفتند زیرا در دقیقه68 بازی و روی اشتباه مرگبار رافائل واران برای بار دوم، گابریل ژسوس توانست گل دوم میزبان را به ثبت برساند.

با آنکه زیدان در ادامه کار آسنسیو، والورده، لوکاس واسکز و لوکا یوویچ به جای رودریگو، مودریچ، کارواخال و هازارد وارد زمین کرد ولی تغییری در نتیجه نیامد و بازی با حساب 2-1 خاتمه یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала