Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: " آنالیز رئال کار سختی است چون تیم خوبی است"

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی برای بازی فردا شب برابر رئال مادرید تلاش دارد تا بیشترین ضربه ممکن را به این تیم بزند.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان دیدار جذاب و برگشت رئال مادرید با من‌سیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

5 ماه قبل بازی دو تیم در سانتیاگو برنابئو 2-1 به سود انگلستانی‌ها خاتمه یافت و حالا همه چیز تغییر کرده، رئال مادرید قهرمان لالیگا شده و سیتی در مکان دوم لیگ برتر نایب قهرمان شد و دو تیم به شدت در تلاش رسیدن به دور بعد هستند.

بزرگترین غایب سیتی در بازی فردا شب سرخیو آگوئرو خواهد بود در حالی‌که رئال مادرید مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ستاره خود کاپیتان سرخیو راموس را به همراه ندارد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار در مورد بازی گفت: "مدت‌ها پیش بازی رفت انجام شد و قطعا فردا شب نسبت به بازی قبل تفاوت‌هایی زیادی را شاهد خواهیم بود. چون شرایط تیم‌ها نسبت به زمستان تغییر کرده، ما در خانه بازی داریم ولی بدون تماشاگر. و برای پیروزی و صعود به دور بعد بدون آنها تلاش خواهیم کرد."

او در ادامه افزود: باور دارم که فوتبال متعلق به هواداران است و بازیکنان هم دوست دارند مقابل هواداران در ورزشگاه‌ها بازی کنند ولی حالا امکانش نیست. اکنون صحت بالاترین اهمیت را دارد و ببینیم که چه زمانی امکان بازگشت هواداران میسر خواهد شد. فعلا امکان رفتن بچه‌ها به مکاتب مهم‌تر از حضور تماشاگران در ورزشگاه است."

در مورد خاص بودن رئال مادرید برای رقابت پپ گفت: "می‌دانید که من هوادار بارسا هستم و می‌خواهم رئال را شکست دهم. پیش از این مربی بارسا و بایرن بوده‌ام ولی مقابل هر دو تیم نیز قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم که چطوری سیتی را به دور بعد ببرم، هدف من پیروزی است و حریف نامش هر چه می‌خواهد باشد."

مقایسه مسی با کریم بنزما: "کریم یک مُهاجم فوق العاده است و کیفیت عالی دارد. 10 سال است بهترین بازی‌ها را برای رئال انجام می‌دهد. از وقت مربیگری‌ام در بارسا تا کنون، نام بیش از 20 مُهاجم را داده‌اند که با مسی مقایسه کنم که بنزما هم یکی از آنها بوده است. او بازیکن با کیفیتی است اما در سطح مسی نیست."

رئال مادرید زیدان: "رئال زیدان تیمی است که در یک مکان انتظارش را دارید ولی از جای دیگر ظاهر می‌شود. آنالیز رئال کار سختی است چون تیم خوبی است. در مورد ویژگی‌های رئال برای بازیکنان گفته‌ام ولی ما روی کار خودمان برای ضربه زدن به رئال تمرکز خواهیم کرد. بعد از بازی رفت ما رئال را بیشتر شناختیم."

از پپ در مور دغیب راموس پسریده شده و او اظهار داشت: "سرخیو مهم‌ترین بازیک برای رئال است و او در دوران حرفه‌ایی اش بازیکن غیر قابل بحث بوده، غیبت او به سود ما خواهد بود."

وضعیت تیم منچسترسیتی: "برای این بازی آماده هستیم. هر مربی برای یک بازی ایده خودش را دارد. فکر ماهم بردن بازی به سمتی است که با آن بتوانیم بیشترین ضربه را به رئال بزنیم. امید دارم که بتوانیم نشان دهیم تیبو کورتوا در بهترین شرایطش قرار دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала