Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربیانی که آینده آن‌ها به موفقیت در اروپا وابسته است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آیندۀ مربیان باشگاه‌های بارسلونا، یوونتوس، پاریسن‌جرمن و اینترمیلان بستگی به نتایج آن‌ها در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا به باشگاه‌های اروپا از لحاظ مالی و فنی ضربه سنگینی وارد کرده است اما برخی باشگاه با وجود بحران مالی، مربیان خود را در صورت عدم کسب نتیجۀ قابل قناعت در رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا اخراج خواهند کرد.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم یوفا بر لغو کارت زردهای لیگ قهرمانان بعد از مرحلۀ یک‌هشتم

سرنوشت سرمربیان بارسلونا، یوونتوس، پاریسن‌جرمن و اینترمیلان بیشتر از دیگر مربیان به این موضوع بستگی دارد.

کیکه ستین

ستین درجنوری جایگزین ارنستو والورده شد و قول داد تا این تیم را بهتر از قبل سازد اما پس از هفت ماه به عنوان سرمربی آبی‌اناری‌ها، او نتوانسته است نتایج مطلوب کسب کند و لالیگا را با اختلاف 5 امتیاز به رئال مادرید واگذار کرد.

در همین حال، بارسلونا به توسط اتلتیکو بیلبائو از رقابت‌های کوپا دل ری حذف شد و لیگ قهرمانان اروپا آخرین شانس این مربی است تا در این باشگاه بماند.

اگر او در این رقابت‌ها موفق شود، جایگاه وی تضمین خواهد شد، اما در صورت عدم موفقیت، واقعاً معجزه خواهد بود که او را در نیوکمپ حفظ کنند.

مائوریسیو ساری

سرمربی ایتالیایی پس از قهرمانی در لیگ اروپا، چلسی را ترک کرد و به یوونتوس پیوست تا این تیم را در اروپا به قهرمانی برساند.

علی رغم کسب 9 عنوان قهرمانی پی در پی در سری‌آ، بانوی پیر خواهان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و می‌خواهد به طلسم 24 ساله پایان بخشد.

حذف به دست لیون یا حتی شکست در مرحله یک چهارم نهایی ممکن است سبب اخراج ساری شود.

توماس توخل

به همه هویدا است که پی‌اس‌جی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان هدف اصلی خود تعیین کرده است و حتی سه گانه داخلی قناعت مدیران این تیم را فراهم نخواهد کرد.

توخل در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا، بدون تردیدی در پارک د پرانس نخواهد ماند.

آنتونیو کونته

اینتر فصل مناسبی داشت و تا پایان رقابت‌های سری‌آ در جدال با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی بود.

با این حال، پس از برهم خوردن روابط کونته با هیئت مدیره این باشگاه و متهم کردن آن‌ها به عدم حمایت از بازیکنانش، آینده وی همچنان نامشخص است.

طبق شایعات، اینتر در حال مذاکره با ماسیمیلیانو آلگری برای جایگزینی کونته است، اما مسئله منطقی نتایج این تیم در لیگ اروپا خواهد بود و در پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود که او در سن سیرو خواهد ماند یا خیر.

نراتزوزی از سال 2011 موفق به کسب جام نشده  و لیگ اروپا فرصت مناسب برای آبی‌وسیاه پوشان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала