Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: یورگن کلوپ مثل پدرم است

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماشین گلزنی بایرن مونیخ از یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که سابقه بازی زیر نظر او را دارد به عنوان مربی مورد علاقه اش یاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی تا قبل از آنکه سال 2014 به بایرن بیاید، عضو بورسیادورتموند بود و زیر نظر یورگن کلوپ، سرمربی کنونی تیم لیورپول انگلیس کار می کرد.

El futbolista italiano Ciro Immobile - اسپوتنیک افغانستان
ایموبیله بالاتر از لواندوفسکی و رونالدو، برندۀ کفش طلا شد + عکس
لواندوفسکی که تجربه کار زیر نظر پپ گواردیولا را هم در کارنامه دارد، از یورگن کلوپ به عنوان برترین مربی‌ای یاد کرده که تاکنون با او کار کرده است. مهاجم لهستانی در این باره اظهار داشت:«یورگن کلوپ مربی مورد علاقه من است و پس از او پپ گواردیولا برترین مربی‌ای بود که زیر نظرش کار کردم.»
او در ادامه گفت:«یورگن کلوپ 2 چهره دارد. از یک طرف شما می‌توانید ببینید که او برای بازیکنانش مانند یک پدر است و از طرف دیگر یک مدیر بزرگ است. کلوپ می‌داند چطور باید بازیکنانش را تشویق کند و به آنها روحیه بدهد تا برایش هر کاری بکنند. دستاوردهای کلوپ به عنوان مربی خارق العاده است. او علاوه بر موفقیتهای حرفه ای انسان برجسته ای هم هست

کلوپ در فصل 2010 لواندوفسکی را به وستفالن آورد و این 2 به مدت 4 سال در بورسیا دورتموند با یکدیگر کار کردند. لواندوفسکی در دوران حضورش در جمع زنبورها، 2 قهرمانی بوندسلیگا را تجربه کرد و علاوه بر راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد آمار 103 گل در 187 بازی را به ثبت برساند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала