Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرنوشت سبایوس در دستان پرز

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بحث سرنوشت ساز برای آینده دنی سبایوس در رئال مادرید یا آرسنال در اختیار زیدان است.

به گزارش اسپوتنیک، دنی سبایوس ستاره قرضی رئال مادرید در آرسنال هنوز در مورد آینده‌اش چیزی نمی‌داند که در کدام باشگاه فصل بعد بازی خواهد کرد. این بازیکن اعلام کرده که قرار است در چند روز آینده با فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید دیدار کند تا درباره آینده‌اش صحبت کند.

بازی فینال جام حذفی برابر چلسی روز شنبه (2-1) ممکن آخرین بازی دنی سبایوس در پیراهن آرسنال باشد. این بازیکن اسپانیایی قرارداد قرضی‌اش را به پایان می‌رساند و انتظار می‌رود به رئال مادرید بازگردد. با این حال رهبران مادرید دیگر به دنی سبایوس که تابستان امسال می‌تواند مجدداً بازی کند حساب نمی کنند. Ok Diario روز جمعه اعلام کرد رئال مادرید اگر پیشنهاد رضایت بخش به دست آورد هافبک را حفظ نخواهد کرد.

دنی سبایوس: "من بعد از بازی مقابل منچسترسیتی با فلورنتینو پرز صحبت خواهم کرد."

دنی سبایوس در پاسخ به سؤال درباره آینده‌اش گفت که انتظار می‌رود پس از دیدار برگشت مرحله دوم بازی مقابل منچسترسیتی در 7 آگست با رئیس باشگاه مادرید دیدار کند. این بازیکن به کادناسر گفت: "من درباره آینده خود با رئال مادرید صحبت نکرده‌ام. بعد از بازی مقابل سیتی برای روشن شدن آن با فلورنتینو صحبت خواهم کرد. حالا دیگر تعجبی ندارم که آیا سال آینده در آنجا بازی خواهم کرد. من می‌خواهم حداقل فصل آینده 35 بازی انجام دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала