Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه‌ جدید زیدان برای خط حمله کهکشانی‌ها

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان در حال برنامه ریزی برای تغییر خط حمله باشگاه رئال مادرید در فصل آینده است.

به گزارش اسپوتنیک، اگر کریم بنزما در این فصل در خط حمله چشمگیر بوده باشد این امر در مورد سایر بازیکنان رئال در حمله اتفاق نیفتاده است.

زین الدین زیدان از ابتدای سال 2019 با قرار گرفتن دوباره روی نیمکت رئال مادرید بازگشت موفقانه داشته است. این مربی فرانسوی در این فصل موفق به قهرمانی در لالیگا شده و اکنون آماده می‌شود تا هفته آینده در مرحله حذفی دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد. این مأموریت پس از شکست 2-1 در برنابئو کار برای رئالی‌ها پیچیده باشد.

اما سرمربی رئال مادرید تنها به جنبه ورزشی متمرکز نشده، در واقع فلورنتینو پرز می‌توانست زیدان را به کارت ویزیت مخصوص تابستان منتقل کند. به دلیل بحران کروناویروس تعداد کمی از خریدها در داخل برنامه ریزی می‌شود و کاهش چشمگیر به خصوص در خط حمله وجود دارد.

 

یک حمله ناامیدکننده

اگر یک بخش در این فصل شکست خورده باشد آن حمله است. مسلماً کریم بنزما با 27 گل در 47 مسابقه چشمگیر بود اما سایر بازیکنان ناامید شدند. در تابستان گذشته 100 میلیون برای خرید هزینه شد، ادن هازارد بخشی از فصل را در مصدومیت گذراند و همانطور که مارکو آسنسیو نیز طی کرد که امسال فقط 9 بار بازی کرد. اگر هازاردنگه داشته شود این ممکن است برای ستاره اسپانیایی خوب نخواهد بود. از طرف خودش گرت بیل باید بار دیگر به سمت خروج رانده شود حتی اگر او قصد دارد تا پایان قراردادش بماند. (جون سال 2022) ولی با رضایت رودریگو و وینیسیوس جونیور چنین نمی‌شود. این مورد برای لوکا یوویچ و ماریانو دیاز چنین نیست انتظار می‌رود دو بازیکن رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال جدایی باشند.

یوویچ، ماریانو... چندین عزیمت انتظار می‌رود

همانطور که ال کانفیدنسیال روز یکشنبه توضیح داد رئال مادرید از دو مهاجم خود ناراضی است که در مجموع 100 میلیون یورو بالای شان هزینه شده است (80 میلیون یورو برای یوویچ، 20 میلیون یورو برای ماریانو). اگر جدایی ماریانو دیاز در داخل مد نظر باشد پرونده یوویچ مشکلی ایجاد می‌کند. کهکشانی‌ها می‌دانند که تابستان امسال قادر نخواهند بود سرمایه خود را با صربستانی به دست آورند بنابراین قرارداد قرضی می‌تواند بهترین راه حل برای این باشد که وی بتواند اعتماد به نفس باشگاه دیگری را به دست آورد. آث میلان، ناپولی و موناکو به دنبال جذب او هستند.

همچنان بورخا مایورال که در این فصل قرض به ختافه داده شده هنوز در برنامه های زین الدین زیدان قرار ندارد. بنابراین باید از وی خواسته شود تا یک باشگاه جدید را از طریق انتقال قرضی پیدا کند. هدف پرز روشن است که تابستان امسال به دنبال پر کردن صندوق‌ها و کاهش دستمزد برای جبران خسارت‌های مربوط به بحران کروناویروس باشد. پس از اشرف حکیمی سایر عزیمت‌ها در رئال مادرید در حال آماده شدن هستند و بنابراین در بخش حمله روند نزولی را می‌توان شاهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала