Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده‌ی موناکو در تیررس رئال

© Sputnik / Асатур Есаянц /  مراجعه به بانک تصاویر بنوویت بادیاشیل پدیده موناکو
بنوویت بادیاشیل پدیده موناکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، رئال مادرید در حال افزایش علاقه‌ی خود به بنوویت بادیاشیل، ستاره دفاعی موناکو است.

به گزارش اسپوتنبک، بنوویت بادیاشیل نوجوان فرانسوی با ارزش 35 میلیون پوند، 16 بازی داخلی را برای باشگاه لیگ 1 انجام داد و به طور مرتب بازی می‌کرد تا پیش از آن که فصل فوتبال فرانسه پیش از موعد مقرر به دلیل نگرانی در مورد همه‌گیری کروناویروس متوقف شود.

مادرید با توجه به گزارش آ.اس، ستاره‌ی 19 ساله را زیر نظر دارد و زین الدین زیدان همیشه بر بهترین مرواریدهای فرانسوی نظارت می کند. وی به رئیس باشگاه ، فلورنتینو پرز گفته است که امسال انتظار هیچ امضای قرارداد کهکشانی را نداشته باشد، بنابراین او مجبور خواهد شد برای جوانان حساب کند و معاملات قیمت را کاهش دهد.

بادیاشیل به عنوان یکی از درخشان ترین استعدادهای موناکو دیده می شود و در ماه دسامبر تا سال 2024 تمدید قرارداد با وی انجام شد، اما زیدان اطمینان دارد که می تواند برای انتقال وی به برنابئو توافقی انجام شود.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

سرمربی فرانسوی احتیاط کرده است که تابستان امسال فقط با سه مدافع میانی می تواند، سرخیو راموس ، رافائل وان و ادر میلیتائو ادامه دهد در صورت خروج ناچو فرناندز، و بدست آوردن بادیاشیل اطمینان حاصل کند که او برخی از جوانان را به خط عقب خود تزریق می کند.

وی با همشهری خود رافائل واران مقایسه شده است، که او همچنین وضعیت رئال مادرید را تغییر داد و به عنوان یک جانشین طبیعی برای مدافع میانی قلمداد می شود.

مادرید به دلیل توانایی بازی در جناح چپ دفاع تو سط بادیاشیل، حاضر به جذب می شود و به او اجازه می دهد تا با سرخیو راموس و واران راحت جفت شود.

اما آنها به نفع این جوان تنها نیستند، به نقل از آ اس، سرمربی منچسترسیتی پپ گواردیولا بادیاشیل را در لیست خود قرار داده است اما اکنون تمایلات خود را به ناتان آکه بورنموث تغییر داده است، در حالی که والنسیا و ولورهمپتون نیز علاقه دارند.

لوس بلانکوس به عنوان قهرمان لالیگا وارد فصل جدید خواهد شد اما در بین یک پروژه بازسازی قرار دارد و برخی از اعضای تیم در حال پیر شدن هستند و زیدان به دنبال این است که تمرکز خود را بر روی بازیکنان جوان بگذارد، خصوصاً با توجه به بازار دشوار پسا کرونا که با آنها روبرو هستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала