شرکت اپل، تاریخ عرضه گوشی‌های جدید خود را به تعویق انداخت

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت اپل، تاریخ عرضه گوشی‌های جدید خود را به تعویق انداخت
شرکت اپل، تاریخ عرضه گوشی‌های جدید خود را به تعویق انداخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی اپل عرضه سری جدید گوشی‌های آیفون 12 اپل خود را به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به استناد از مدیر ارشد مالی این شرکت می‌گوید که اپل قصد دارد عرضه گوشی‌های جدید (آیفون12) خود را در اواخر سال جاری راه اندازی کند.
به گفته او با اینکه اپل هر ساله در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی در ماه سپتمبر از جدیدترین سری گوشی‌های آیفون و برخی دیگر از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود معرفی و رونمایی می کرد، اما حالا به نظر می رسد که شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در کشورهای مختلف جهان از جمله ایالات متحده امریکا، شرکت اپل را نیز با مشکلات متعددی روبرو کرده است.
این درحالیست که چند روز پیش نشریه Appleinsider، گفته بود که آیفون جدید (iPhone 12) به تاریخ ۸ سپتمبر معرفی خواهد شد.
در عین حال نیز گفته شده بود که شرکت اپل در آغاز ماه سپتمبر چند مدل جدید تلفون‌های هوشمند آیفون و نسل‌های جدید Apple Watch و iPad را معرفی خواهد کرد.
به باور بلاگر iHacktu، شرکت اپل دستگاه چارج بدون سیم AirPower را نیز معرفی خواهد کرد. قرار است مراسم معرفی محصولات جدید اپل به‌طور آنلاین برگزار شود.
این بلاگر حدس زده بود که به تاریخ 27 اکتوبر شرکت اپل پرزنتشین دومی را ارایه خواهد کرد. به گفته وی، در میان محصولات جدید اپل iPad Pro، MacBook و MacBook Pro روی پروسسر Apple Silicon، معرفی می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала