Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت سیتی و چلسی برای جذب مدافع مستحکم اتلتیکو

© Sputnik / Григорий Соколов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزو خیمنز بازیکن اتلتیکو مادرید Russia World Cup Uruguay Training
خوزو خیمنز  بازیکن اتلتیکو مادرید  Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر سیتی برای رقابت با چلسی برای جذب خوزه ماریا خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در این تابستان خرید مدافع را در اولویت قرار داده است و مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو را مورد توجه خود قرار داده است. با این حال، این تیم می تواند برای خیمنز که بند آزادسازی 110 میلیون پوندی دارد، با نبردی سخت با چلسی روبرو شود.

به گزارش ای‌اس‌پی‌ان، اتلتیکو مادرید علاقه ای به گوش دادن به هیچ پیشنهادی کمتر از هزینه آزاد سازی مدافع با کیفیت خود ندارد، به همین دلیل چلسی نیز علاقه‌ای به وی نشان می دهد.

من سیتی به دنبال اضافه کردن تجربه بیشتر به خط عقب و دفاعی خود برای همکاری با آیمریک لاپورت است. آنها اخیراً پیشنهادی به بورنموث برای مدافع این تیم ناتان آكه هالندی داده بودند که توسط این تیم نیز پذیرفته شده بود اما گواردیولا با جذب آکه هم از خرید مدافع دیگر دست نخواهد کشید.

اریک گارسیا در نیمه دوم فصل گام‌های مثبتی را برداشته است، اما گواردیولا می خواهد بازیکنان بیشتری در مرکز خط دفاعی خود داشته باشد.

در همین حال، جان استونز در راه خروج از ورزشگاه اتحاد است، در حلی که نیکلاس اوتامندی نتوانسته جایگاه خود را در ترکیب اصلی بدست آورد.

View this post on Instagram

A post shared by Football Locker Room (@footballlockerroom_) on

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است که خیمنز می تواند قدرت و تجربه را به خط حمله خود بیفزاید، زیرا به نظر می رسد که تابستان را سپری کند.

چلسی قبلاً حکیم زیاش را از آژاکس و تیمو ورنر از آر بی لایپزیگ جذب کرده اند و قرار است در قرارداد 90 میلیون پوندی برای پدیده شگفت انگیز بایر لورکوزن کای هاورتز در دست داشته باشند.

این منبع 25 ساله اما به ESPN گفت كه لمپارد معتقد است كه جذب وی برای چلسی مثل جذب یک مدافع میانی 30 ساله است.

با این حال، برنامه‌های لمپارد برای خیمنز ممکن است با چلسی به حالت تعلیق درآمده باشد، اما هنوز مطمئن نیست که امضای مدافع مرکزی برای این تابستان اولویت دارد یا خیر.

آبی‌ها همچنین در حال شکار یک دروازه بان جدید هستند در حالی‌که رکورد جهانی جذب دروازه‌بان کِپا آریزابالاگا  از بیلبائو به چلسی بود اما اصلا این دورازه‌بان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

لمپارد همچنین امیدوار است که یک مدافع چپ نیز جذب کند بازیکنانی چون: بن چیلول لستر سیتی، لوکاس دینیه اورتون و نیکلاس تالیافیکو از آژاکس گزینه‌های شیرهای لندن هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала