Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس افتخاراتش را بار دیگر به رخ رقبایش کشید + ویدیو

© REUTERS / SERGIO PEREZSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020 Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید با انتشار تصاویری، برای فوتبالیست‌های دنیا خط و نشان کشید.

به گزارش اسپوتنیک،  کمتر بازیکنی در دنیا است که به اندازه سرخیو راموس توانسته جام‌های با ارزش کسب کند. دنی آلوز پرجام‌ترین بازیکن فوتبال است و بیشتر از هر کس دیگری جام برنده شده اما سرخیو راموس از لحاظ کیفیت جام، وضعیت بهتری نسبت به آلوز دارد.

فوتبالیست راموس و همسرش در مراسم اعطای بهترین جایزه فوتبال فیفا. - اسپوتنیک افغانستان
سرجیو راموس برای چهارمین بار پدر شد + عکس

راموس علاوه بر 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ اسپانیا، توانسته جام جهانی را هم فتح کند. این بازیکن اسپانیایی این بار هم ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در آن جام‌هایش را به عرصه نمایش می‌گذارد و برای رقبا کری می‌خواند. راموس در این ویدیو، کاپ لیگ قهرمانان، جام جهانی و لالیگایی که به تازگی فتح کرده را بلند می‌کند و به هواداران نشان می‌دهد تا به نوعی برای رقیبان کری خوانده باشد.

راموس در رده باشگاهی هم افتخارات زیادی دارد. 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه کهکشانی‌ها و 5 قهرمانی در لالیگا  از جمله افتخارات او است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала