Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل امیدوار به خلق معجزه برای بهبودی امباپه

© REUTERS / Charles PlatiauCoupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain
Coupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است تا معجزه برای کیلیان امباپه خلق شود.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در مقابل تیمASSE  از ناحیه مچ پا مصدوم شد و او نمی‌تواند در بازی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا برسد ولی با این حال توماس توخل امیدواری دارد.

امباپه جمعه شب فینال جام حذفی لیگ برابر المپیک لیون را از دست داد و برای بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا نیز در دسترس نخواهد بود. قهرمان جهان از ناحیه قوزک پا به دنبال خط مقدماتی از "لوک پرین" در فینال کوپه د فرانس رنج می‌برد و باید 3 هفته استراحت کند. برای دیدار بسیار مهم مقابل ایتالیایی‌ها بنابراین توماس توخل بدون امباپه بازی کند. غیبتی که توسط سرمربی PSG مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اما به هر حال وی به معجزه شدن در مورد بهبودی امباپه باورمند شده است.

 

"خیلی خیلی کوتاه خواهد بود"

توماس توخل درباره غیبت کیلیان امباپه در کنفرانس مطبوعاتی این پنج شنبه و در آستانه فینال کوپه د فرانس مقابل المپیک لیون گفت.

سرمربی PSG اعتراف می‌کند: "این تأثیر بزرگی برای ما خواهد داشت. اما امیدوارم که راه حل را پیدا کنیم. فرصتی برای آتالانتا؟ ما هنوز امیدواریم اما بسیار کوتاه، بسیار کوتاه خواهد بود. هر روز برای دستیابی به یک معجزه حساب می‌شود ولی فردا مجبور می‌شویم بدون کیلیان امباپه سازگار شویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала